25. maaliskuuta 2011

Hajamielisyys

Mä oon ollu nyt viime päivät ihan super hajamielinen. Kokoajan semmonen fiilis et jotain on unohtunut ja yleensä onkin. Eilenkin kun kävin asioilla eräässä liikkeessä ja mun piti maksaa semmonen random 12 euroa mitä mulla ei sillä hetkellä sattunut olemaan käteisenä, ni päätin maksaa sen kortilla. Mut sit ku mun piti näpytellä se tunnusluku siihen laitteelle ni mulle tuli ihan totaalinen blackout. Mä en muistanu mun tunnuslukuani niin millään. Mun päässä pyöri vaan numero 2 4 0 3 ja miksköhän... no hemmetti eilen oli 24. maaliskuuta siis KOLMATTA. Kui dorka mä oon. Mun oli ihan pakko vetääntyä paikanpäältä ja lähteä tyhjentämään mun pää kaikista mahdollisista numeroista. Ja tietysti sain sen kortin lukkoonkin. Soitto pankkiin ja kortti auki. Ja yhtäkkiä se tunnusluku tulikin ihan selkeänä mieleen. Oli vähän noloa palata takas sinne liikkeeseen ja maksaa se vaivaton 12 euroa. Se oli kuitenkin suht tärkeä asia mikä mun piti hoitaa mun isäni puolesta, joten olin todella helpottunut kun sain sen asian hoidettua. Sen jälkeen ei tehnyt mieli maksaa enää yhtään mitään mihin tarvi syöttää tunnuslukuni, ettei satu taas noloja tilanteita.

Mä varmaan stressaan vaan ihan sikana sitä et joudun olee kaks viikkoo ihan yksin isossa talossamme. Mä en oo viel koskaan joutunu olee niin pitkää aikaa yksin meiän omassa kodissa. Sillon ku ukko oli intissä ni nää kaksviikkoset oli ihan tuttu juttu, mut sillon satuttiin asumaan vielä mun mutsin luona. Nyt me asutaan vuokralla mun isän 200 neliöisessä talossa, koska mun isä asuu ulkomailla. Yksin niin isossa talossa mä en uskalla avata edes ovea kenellekkään. Huih.
Tän stressaamisen saattelemana mun poskeen on iskeytyny kunnon stressinäppykin. Huoh. Oiskohan jo aika kasvaa aikuiseks :D

No mut tänään vietetään romanttista iltaa muruseni kanssa vuosipäivän kunniaksi. Odotan innolla päästä näkemään elokuvan Gnomeo ja Juliet! Ainakin sen traileri oli tosi hauska ja me tykättiin siitä molemmat.


P.S. mul on nytki semmonen fiilis et unohdin kertoa jotain....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti