2. maaliskuuta 2011

I need new shoes

Olen rakastanut kaikenlaisia kenkiä jo hyvin pienestä. Voi olla, että Sinkkuelämää-sarjalla on siihen suuri vaikutus. Eräät tietyt Louboutinit onkin jäänyt aivan erityisesti mieleeni Carrie Bradshawn jaloista.
Siis niin ihanat vaaleanpunaiset hapsukorkkarit. Ja se kuinka Carrie (siis SJP) hipsuttaa niissä, on niin ihailtavaa. Valitettavasti mun on pakko myöntää, etten omista kuin yhdet vähän matalemmat korkokengät ja ne onkin vain ulkokäyttöön. Tämä johtunee kasvatuksestani; "uusia ei osteta, ennen kuin vanhat ovat hajonneet". Siitä on sinänsä ollut kyllä hyötyäkin, koska olen säästynyt monelta heräteostokselta miettimällä kahteen kertaan. Mutta tähän asti en ole kuin voinut ihailla toisten kenkiä ja kauppojen kenkähyllyjä. Nyt kuitenkin olen ajatellut ostaa uudet korkokengät ihan vaan sitä varten, että olen menossa kaverini synttäreitä viettämään KLF:n bileristeilylle huhtikuussa. On aika repäistä ja kunnolla!
Olen lukenut jo jonkun aikaa ihastuttavaa Nelliinan vaatehuone-blogia ja sitä kautta löysinkin maailman ihastuttavimman kenkämerkin nimittäin Irregular Choice. Ne kuvastavat ehkä parhaiten minun makuani; outo, värikäs, epätavallinen, taiteellisen kaunis.

Ihanan pirteän turkoosin väriset. Nuorekkaat, ellei jopa lapselliset ja erittäin tyylikkäästi muotoiltu korko.
Haluan nämä niin paljon. Ja ostankin... joskus. Vaikken välttämättä raaskisi käyttääkkään niin haluan ne silti. Ne kelpaa vaikka koristeeksi hyllylle.
Ja jos joskus menen naimisiin niin haluan tehdä sen näinkin näyttävissä kenkuleissa.
Ihanan näyttävät. Ehkä vähän överit jonkun makuun, mutta minä ainakin tykkään.
Viikonloppuna kaverin kanssa shoppailemaan!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti