27. huhtikuuta 2011

Pitkin maita ja mantuja

Tänään sain vielä nukkua pitkään ja heräsinkin vasta kymmeneltä. Oli tarkoitus lähteä miltei samantien avaamaan pyöräilykausi, mutta mun pyörästä olikin etupyörän kumi tyhjänä. En siihen hätään löytänyt tavallista käsipumppua enkä uskaltanut käyttää sitä pelottavaa kompressoria joka meiltä löytyy autotallin perältä, joten lähdin kävellen kohti Vartiokylän Alepaa. Kaupasta ostin munia ja jauhoja. Kuten jo ehkä arvata saattaakin, teen tänään munkkeja Vapun kunniaksi. Kun pääsin kotiin, tsekkasin postin ja sieltä löytyi Akkarin lisäksi kaksi ilmoitusta postilähetyksistä. Tässä vaiheessa oli pakko soittaa ukolle, että miten se kompressori toimii ja uskaltauduin laittamaan ilmaa renkaisiin. Pyöräilin tällä kertaa toiseen suuntaan eli Kontulan ostarille. Matka ei ollut pitkä, mutta sain siitä juuri sopivan verran tuntumaa tulevasta pyöräilykaudesta. Nimittäin huomisesta lähtien alan kulkemaan pyörällä töihin. Satoi tai paistoi. Pakko pitää lupauksesta kiinni, sillä säästän reilut 40 euroa kuukaudessa kun kuljen pyörällä enkä julkisilla töihin.
Mutta tosiaan postissa tuli jälleen Nellystä tilaamani tuotteet. Jep, tilasin TAAS Nellyn alennuksesta pari paitaa.
Ostin toisen tällaisen raita villapaidan, tällä kertaa mustavalkoisena. Se maksoi vain 4,95€ ja se tummansininen versio tästä on jo kehkeytynyt mun yhdeksi suosikkipaidaksi.
Sitten ostin tämän aivan ihanan tummansinisen puhvihihaisen villatakin. Hinta vain 11,95€ Tästä tulee aivan varmasti myös yksi käytetyimmistä paidoistani.
Lisäksi klikkasin ostoskoriin tämmöisen rannekorun, hintaan 2,95€, kun mulla ei vielä oikein tunnu olevan tarpeeks asusteita. Tykkään ite just sellasista maanläheisistä nahkaremmeistä yms. rannekoruista.
Lähetykselle tuli siis yhteishintaa vain 19,85€. Ei tullut postituskulujakaan kun tilasin uuden tilauksen 14 päivän sisällä. Just jees!
Koska mä olen tämmöinen mainosten orja, niin mä päätin ottaa kokeeksi NeuLash ripsienpidennys seerumin.

Olen jo jonkun aikaa lukenut Iineksen blogia It ain't hard to tell ja ihaillut hänen valloittavan pitkiä ripsiään. Ilmenikin, että hänen pitkien räpsyttimiensä takana on nimen omaan tämä NeuLash seerumi. Täältä voit lukea Iineksen kokeilujen tulokset. Toivottavasti tää tehoaa muhunkin yhtä hyvin.
Mun ripset on siis tällaiset lyhyet ja sotkuiset. Joten mä toivon, että mä saan vielä kesäksi sellaiset oikein muikeet luonnolliset räpsyttimet tai sit mun oikeesti täytyy vaan harkita irtoripsipidennyksiä jo ihan tosissaan. Tästä lähetään liikkeelle!

Nyt pitää mennä tekemään niitä munkkeja ennen kuin ukko tulee kotiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti