18. huhtikuuta 2011

Vaatekaapin suursiivous (osa 1)

Noniin nyt multakin liikeni aikaa tähän suureen vaatekaapin kevätsiivous projektiin. Mulla on ihan sikana vaatteita ja suurin osa niistä on ihan sopivia niin ei raaskis heittää pois. Koitin kuitenkin karsia joukosta ne vähiten käyttämäni vaatteet. Nyt olen oikeastaan vasta selaillut läpi t-paita hyllyni ja oli pakko tulla tähän väliin postaamaan.

Mulla oli pienenä semmoinen pieni keräilykohde kuin matkamuisto t-paidat. Osassa kohteista olen itse ollut mukana ja muutama taitaa olla äitini tuomia. Ihan kaikkialta ei valitettavasti näitä ole, mutta jonkun verran kuitenkin on ehtinyt kerääntyä. Tässä näkyy siis kohteet (ylhäältä alaspäin) Halkidiki Kreikka, Venezia Italia (en ole itse käynyt), Pariisi Ranska (en ole itse käynyt), Lontoo Englanti, Rooma Italia, Åberg Ruotsi (joku ihme tv/radio-torni), Peking(Kiinan muuri) Kiina, Tallinna Viro.
Lisäks mulla on appivanhempien Meksikosta tuoma paita, mutat se ei ole tässä mukana, kun olen käyttänyt sitä yöpaitana.
Nyt pitäis siis keksiä näille jotain käyttöä, kun ei raaskisi vaan heittää kaikkia menemään. Olen miettinyt sellaista tilkkutäkkiä näistä. Olikohan se jossain leffassa vai missä se oli kun oli eri nähtävyyksistä tehty semmoinen kiva pikku tilkkutäkki. Noh saa nähdä miten jaksan näistä alkaa räpeltämään jotain. Ehdotuksia otetaan vastaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti