2. tammikuuta 2012

Mainosten orja (Ufo Shot k18)

Oon ihan tajuton mainosten orja. Oon nyt viime aikoina huomannu jo useammassa blogissa olleen puhuttavan uutuus juomasta nimeltä Ufo Shot. Ilmeisesti muutamat bloggaajat saaneet sitä testattavakseen. No anyway, mä näin tän kyseisen pullon Alkossa ja olihan se nyt niin ihanan näköinen pullo, että oli pakko ostaa se testattavaks. Maisteltiin sitä tosiaan tossa Uutena Vuotena ukon ja yhen kaverin kanssa. On muuten tosi miehekkään näköstä juoda sellasta vaaleanpunaista shottia :D
Ufo Shot on sekoitus kirpeitä punaisia marjoja ja salmiakkia. Aivan kuten vanhat kunnon legendaariset ufokarkit, saa tämäkin naaman irvistelemään ja silmät vuotamaan. No ei ihan, mutta melkein. Tiedättekö kun on niitä oikeita aitoja TOSI kirpeitä ufokarkkeja ja sitten on niitä ei niin kirpeitä ja vähän jopa laimeita kopioita. No tää maku muistuttaa, ehkä enemmän niitä laimeita ufokarkkeja. Mutta ite kyllä tykkäsin tosi paljon. Pitää vielä joskus kokeilla tätä erilaisiin drinkkeihin. Ufo karkit kuuluukin mun "must have" irttarisuosikkeihin :)

 Ainiin, ja hyvää kuluvaa vuotta 2012 kaikille!!!
Ehkä ens vuonna mä jo osaan kuvata ilotulituksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti