1. helmikuuta 2012

Mustetta iholle?

Uus tatuointi himottais taas pitkästä aikaa. Mulla on nyt vasta kaks; toinen yläselässä ja toinen lantiossa. Mulla olis jo monta suunnitelmaa valmiina, mut en tiiä yhtään mihin niitä ottaisin. Oon kuitenkin aika tarkka siitä, että mihin se tulee ja kuinka paljon se näkyy.

Mulla on yläselässä semmonen itsepiirtämäni kettu. Sain ajatuksen eräästä mangasta ja aloin tutkia enemmän japanilaista ja kiinalaista kulttuuria, jossa esiintyy spirit fox. Ajatus selustaani vartioivasta sielun ketusta viehätti, joten aloin heti suunnittelemaan itselleni sopivaa kuvaa.
Mulle ei välttämättä ole niin tärkeetä, et onko sillä kuvalla mitään tarinaa tai merkitystä. Mä ajattelen tatuoinnit enemmänkin body artina, eli sen kuvan täytyy sopia siihen ihoon, ettei se näytä vaan joltain tylyltä leimalta. Mut toisaalta, jos sillä kuvalla on jokin tarina taustalla, niin se on helpompi suunnitella ja sitä jaksaa kattella kauemmin.

Mun tän hetkiset tatuoinnit on sellaisissa paikoissa, ettei ne varsinaisesti näy kellekkään. Mulla on kuitenkin jo valmiiks kuvat suunniteltuna seuraavia tatuointeja varten ja mun suurin kynnys onkin se, että olenko mä valmis ottamaan sen näkyvälle paikalle. Esimerkiks ranteeseen, käsivarteen, nilkkaan tai pohkeeseen. Mul on viel semmonen pieni pelko persiissä, että mä tulen katumaan sitä, että mun kaunis vaalea ihoni onkin peitetty tatuoinnilla.

Mun kuitenkin tekee vielä ihan mielettömästi mieli ottaa uusi tatuointi, joten yksi vähemmän paha on ottaa lisää mustetta selkään. Mähän en sitä näe kuin peilistä, joten siihen kyllästyminen on vähemmän todennäköistä  :D (Loogistako?)

Nyt siis painiskelen ajatuksen kanssa, että ottaisin mun spirit foxille kaveriksi "spirit wolfin". Tai ehkä se on joku naali tai joku muu vastaava. Yritin pitää tämän kuvan piirtämisessä suht samaa tyyliä kuin tuossa ketussa. Luultavasti joudun vielä muokkailemaan sitä, mutta muuten olen jo jotenkin tykästynyt tähän suteen. Kuva on siis vielä hyvin raaka versio ilman varjostuksia yms. Yleensähän piirrän tällaiset tatuointisuunnitelmat ainakin pariin kertaa uusiksi.

Tämä susi tulis siis leijailemaan johonkin tuon ketun alapuolelle. Sitä ketjuahan vois sit joskus jatkaa vielä vaikka parilla muulla spirit eläimellä, kuten vaikka jollain kissaeläimellä.

Onko kellään sanoa mitään mielipidettä asiasta? Huonoa tai hyvää?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti