26. tammikuuta 2012

Polvet mustelmilla

Jokunen aika sitten, kun oli vasta satanut lunta ja leikin Oskun kanssa pihalla, mun lemppari housut meni rikki. Osku hyppi mua vasten ja se haukku ja jotain ja sit se jäi vahingossa hampaastaan kiinni mun lahkeeseen ja se repes. Vähän harmitti, kun ne oli niin hyvät housut. Mut ku oon tällänen hamstraaja ni en millään ois raaskinu heittää niitä housuja vaan roskiin vaan repäsin ne lahkeet lyhyeks ja tein niistä mikroshortsit. Tänään mä sit sain viimein aikaseks ommella ne lahkeet nätiks ja niistähän tulikin aivan loistavat shortsit. Ihan kuin uudet!
Nyt mulla on sit ihan täydellisesti istuvat korkeavyötäröiset shortsit kesälle. Tykkään tykkään! Ja siis mullahan ei ole valkoisia sukkahousuja jalassa, vaan mä tosissaan olen vaan tämmöinen kalpea valkoinen lakana. Polvetkin ihan mustelmilla lumen kolaamisesta...
Musta ne on ainaskin tosi kivat. Älkää välittäkö mun vinoista polvista ja hyllyvä hyllyvä reisistäni. Kesällä alkaa taas pyöräily ni päästään niistäki.

Asiasta kolmanteen. Huomenna me matkataan kohti Savitaipaletta ja siellä sijaitsevaa ukkoni mökkiä. Vietetään muutaman kaverin kanssa railakkaita synttäri partyja koko viikonloppu. Oon varmaan maanantaina töissä taas sen näkönen, etten oo koskaan millään lomalla ollukkaan :D

Oskukin pääsee enimmäistä kertaa mökille juoksentelemaan ja vuorossa ensimmäinen pitkä automatkakin. Toivottavasti ei tuu ykä, ihan vaan kanssamatkustajien mukavuuden vuoksi. No jaa, mut kattellaan, jos selviin hengissä takasin.

Nyt leipomaan taas herrrkullista valkosuklaajuustokakkua, joka otetaan huomenna möksälle mukaan.

2 kommenttia:

  1. Mist noi housut on ostettu?
    Noi on ihaanat. pliis kirjoita mist ne on ostettu. Ja oot kaunis.

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon Alicja :) Nämä housut tais olla ihan Nellyltä, mutta oon tosiaan tehny ite niistä shortsit.

    VastaaPoista