24. helmikuuta 2012

A song of ice and fire

Käväsin taas tänään postista hakemassa mun yhden Members.comin ja cdon.comin tilaukset. Membersiltä tuli viimein mun iiiihana limen vihreä Ice watch. CDON.comilta tilasin Game of Thronesin kirjat, kun ukko halusi lukea jonkun kirjan englanniksi. Aattelin itekki lukasta nuo kirjat, niin saan vähän harjoitettua tuota englannin kieltä lisää.
Oskua taas kiinnostaa. Kattokaa kui ihana bansku mulla on kännykässä. Sopii niin hyvin mun uusiin kuoriin ja kun Osku söi sen mun vanhan Hello Kitty korun :D Ton kellon mukana tuli kans tommonen pikku koru. Se on söpö kun se on tommonen pikku legopalikka.

Mul on taas yks tilaus cdon.comilla odottelemassa toimitusta. Varmaan aika tylsää ku vaan tilailen kauheesti kaikkee tylsää. Siel oli paljon halpoja blueray leffoja, ni niitä tuli vähän klikkailtua ostoskoriin. Lisäks varasin Aamunkoi part 1:sen. Löysin paljon sellasia leffoja joita en oo viel nähny, vaikkakin ne on pitänyt jo pitkään kattoa. Ehkä ne tulee ens viikolla, jeejee :)

Nyt painun viettämään löhö perjantai-iltaa Skinsin merkeissä. Huomenna muru tulee takas kotio ja Osku on varmaan kans ihan pähkinöinä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti