17. helmikuuta 2012

Freaky Friday

Tänään oli taas aika jännä, kun lähdin töistä kohti Kontulaa hakemaan (taas jälleen kerran) yhtä postipakettia. Sellaset suloiset kaksi aasialaista tyttöä käveli mun ohi, kunnes toinen niistä yhtäkkiä kääntyikin mun puoleen ja kertoi olevansa opiskelija ja kysyi, että uskonko äiti Jumalaan. Woot? Ne puhui aluksi vähän suomea, mutta kysyi, että ymmärränkö englantia. Vastasin myöntävästi. Olin oikeestaan vähän kiinnostunut, että mitä niillä suloisilla pikku naisilla oli mielessä. No ne tuli mun kanssa samaan metroon ja toinen niistä kertoi mulle äiti Jumalasta. Yleensähän puhutaan vaan Isä Jumalasta ja hänen lapsistaan, niin täytyyhän niillä lapsilla olla myös äiti.
Hän kertoi myös otteita raamatusta, joissa kerrotaan Jumalan sanoneen, että "Let us make man to our image and likeness." Eli Jumalia on oltava vähintään kaksi. Loogisesti ajateltuna siis mies ja nainen. Isä ja äiti. Sitten hän näytti myös otteen "The Spirit and the bride say, "Come!" And let him who hears say, "Come!" Whoever is thirsty, let him come; and whoever wishes, let him take the free gift of the water of life" ja kertoi ikuisen elämän lähteestä.

Mua ei sillai kauheesti kiinnosta mitkään uskonnot ittessään, mut teologia sinänsä on aika mielenkiintoista. Siinä kun se tyttö kertoi tosta "spirit and bride" jutusta, niin mulle tuli mieleen Lost :D Losthan on siis ihan täysin pelkkää jumaluusoppia, jos sitä alkaa tarkemmin ruotimaan. Mikä on siis mielestäni tosi mielenkiintoinen sarja, kun siihen oikein perehtyy.

No mut anyway, se tyttö ois halunnu kertoa mulle vielä enemmänkin aiheesta, mutta mä liukenin paikalta. Kipasin postista sen lähetyksen ja kävelin kotiin. Olin olevinaan tietoinen siitä mitä tilasin ja siks mua alkoikin ihmetyttämään se miksi se lähetys oli niin iso. Kyseessä oli siis mun Nelly.com tilaus jossa tilasin niitä Konad leimalakkoja. Löysin kuitenkin alesta sellaiset söpöt pikku kangaskengät hintaan 1,95€. Eihän niitä nyt voinut jättää tilaamatta.
No mä sit mietinki, et miks ihmeessä ne ei muka ois mahtunu meiän postilaatikkoon, niin kotiin päästyäni asia selvisi. Avasin pussin ja siellä olikin kahdet parit näitä kenkiä! Mietin, että mitä ihmettä. Lähetteessäkin tosiaan lukee, että 2 paria Morgan kenkiä ja kun aloin laskeskelemaan hintoja, niin ihan oikein se oli. Mul on varmaan tapahtunu joku aivopieru ku mä oon niitä tilauksia naputellu menemään, että klikkasin ne kengät sit vahingossa kahteen kertaan. No mut ei se haittaa, kun ne kengät oliki ihan super sopivat. Mä viel matkalla kotiin mietin, et hitsi ois pitäny oikeestaan tilaa kahet niit kenkiä, ku nehän vois tuunaa vaik mimmoseks. Eli tää oli käytännössä tämmönen onni onnettomuudessa tapaus :)
Oskuakin kiinnostaa. No eikös muka olekkin söpöt kengät ja maksoi vaan 1,95€?
 TGIF. Thank God it's Friday!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti