10. toukokuuta 2012

Ziperall

Okei, mä tiedän, että tämä on tämmöistä amatööri bloggaajan uteliaisuutta, mutta sain oudon meilin.
Se näytti niin epäilyttävältä, etten aluksi uskaltanut sitä avata, mutta kun se tuli jo toiseen kertaan, niin uteliaisuuteni heräsi. Viesti oli ruotsiksi, mikä tietenkin epäilytti kaikista eniten. Mun viralliseen sähköpostiin kun ei pitäisi tulla yhtään mitään roskapostia.

Mutta itse asiaan. Tämä epäilyttävä lähestyjä olikin ruotsalainen liike Ziperall, joka myy ilmeisesti pääosin jumpsuitteja/one piecejä, miksi ikinä kutsutkin niitä. Siinä viestissä kerrottiin, että minulla on mahdollisuus voittaa yksi 1000 kruunun arvoinen jumpsuit, jos tekisin vain yhden pienen asian. Linkkaisin heidän käynnissä olevan Catwalk Projectin blogiini. No koska olen niin hirmuisen utelias, niin täältä pesee. Pääset seuraamaan kyseistä Catwalk projektia TÄÄLTÄ.

Saa nähdä oliko tästäkään nyt mitään hyötyä :)

Noista jumpsuiteista tulikin mieleen, että jostain syystä tämä ns. muoti ei ole vielä levinnyt Kiinaan. Yritin jo jokusen aikaa sitten kysellä, josko isäni voisi Kiinasta ostaa halvalla sellaisen jonkun hienon jumpsuitin, mutta hän ei vaan löytänyt niitä mistään. Taitaa olla siis toistaiseksi vielä eurooppalaisten villitys?

Ei muuten mitään ihan himokalliita nuokaan tuolta Ziperallin kautta tilattavat jumpparit :O

Vai pitäisköhän mun tehdä taas ite :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti