27. heinäkuuta 2012

Irregular Choice

Oi ihanaa aurinkoista perjantaita kaikille!

Tänään olen ehtinyt ottamaan vähän brunaa ja sitten ollaan käyty hakemassa vähän postipaketteja. Tänään sain siis jopa kolmen lähetyksen noutopyynnön, mutta epäonnekseni posti oli kesäajassa mennyt jo kuudelta kiinni. No mutta, se ei suinkaan haitannut, koska kaksi muuta pakettia piti hakea Siwasta. Ja muutenkin, tiedän mitä se yksi CDON.comin paketti sisältää, joten  maltan odottaa maanantaihin.

Siwasta kävin tosiaan hakemassa yhden Ginatricotin paketin ja yhden Spartoon paketin. Ginasta tilailin pari toppia, sukkia, sellaiset polvimittaiset leggingsit, yhden korun ja eyelinerin. Ihan perus tilaus. Mutta Spartoosta tilasin yhdet jo kauan haaveilemani kengät, joista jo vähän mainitsinkin aiemmassa "arki kriisi" postauksessani :)

Nimittäin.... löysin Spartoosta IRREGULAR CHOICEN KENGÄT ALENNUKSESTA! Jo vain lähti tilaukseen !
Olen ollut ihastunut Irregular choicen kenkiin siitä asti kun aloin lukemaan Nelliinan vaatehuonetta ja mainitsinkin(tässä postauksessa) ostavani IC:n kengät vielä joskus elämässäni. Ja niin viimein kävi.
Olin kattellut näitä tällaisia samanlaisia kenkiä, mutta erilaisella kuosilla, jo pitkään, mutta hinta oli vielä turhan riipaiseva. Halusin jokatapauksessa valkoiset ja löysin Spartoosta nämä ihanat vaaleat kukkakengät.
Aluksi epäröin vähän tuota kuosia, kun se on vähän...noh tätimäinen, mutta aikani niitä pällisteltyäni, ihastuin niihin niin palavasti, etten vaan voinut olla ostamatta niitä enää. Olen myös erittäin tykästynyt noihin IC:n ihaniin läpinäkyviin korkoihin. Esittelin näitä ihan hipoissani myös Antille ja hänkin totesi jopa, että "vautsi, ompas mageet korot". Iiihihiii hihkun ilosta.
Anteeksi kuvien spammaaminen, mutta voiko näitä nyt oikeasti olla rakastamatta! Alkuperäinen hinta maksoi mansikoita, mutta minä löysin nämä hintaan 63 euroa. Ah ja vau. (Joku joka pitää sitä kalliina, ei ymmärrä kengistä mitään..murr) Mun jalan koko on ärsyttävästi 37,5 ja sitä ei siis todellakaan löydy koskaan mistään, joten otin riskillä 37 koon näistä. Se sopi kuin nakutettu ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Korkokenkienhän on aina hyvä olla just eikä melkein, niin ne on mahdollisimman mukavat jalassa.
Ja näissä on hei ehkä maailman hienoimmat pohjat :D
Nää on kyllä niin hienot, ettei näillä ihan baariin lähetä. Mutta sellaisiin vähän erikoisempiin tilaisuuksiin kyllä, kuten ensi kesänä kaverini häihin! Voi että. En malta odottaa.

Kunhan olen hihkutuksiltani selvinnyt, niin aateltiin katsella Antin kanssa vähän jotain leffaa ja syödä sipsejä ja semmosta pientä kivaa.

Mukavaa perjantai iltaa kaikille!

P.S huomasin vasta koneelle siirrettyäni, että noissa kuvissa on jokaisessa vähän tommosta blurria oikeassa alareunassa. Tsekkasin, sitten mun linssiäni ja no sehän oli tietty ihan kuolassa. Että semmosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti