10. elokuuta 2012

Kuin tilauksesta...

Tuo Tasmanian tuholainen on ollut ihan kauhea tällä viikolla. Osku meinaan. Maanantaina se oli syönyt mun kalliit urheiluliivit rikki.
Tiistaina se raateli pieniksi palasiksi mun Bulgariassakin mukana olleet varvassandaalit alias läpsykkäät. Keskiviikkona se oli jostain syystä ollut suht nätisti, eikä ollut varsinaisesti tuhonnut mitään. Mitä nyt kaivanut "kuoppaa" sängyssä ja aiheuttanut lakanaan lieviä raapimisen jälkiä. 

Torstaina se taas oli keksinyt repiä pöydältä alas ison postikasan ja pistää ne totaalisen silpuksi. Ja voi kyllähän siinä oli mukana tärkeitäkin posteja, kuten iskän uuden kortin tunnusluku ja mm. tv-lupamaksu. Tarkottaaks tää nyt et mun ei tarvi maksaa sitä? :D

Ei oo yhtään syyllisen näkönen.
Tänään, jännitin taas, että mitä Osku on tällä kertaa tehnyt poissaollessani. Noh ei muuta kun syönyt PARIT KENGÄT taas nii shaathana. Anteeks nyt, mut voitte varmaan kuvitella kui ärsyttää, ku toisen pitää pistää paskaks kaikki irtaimisto ja sit olla muka niin avuttoman ja syyttömän näkönen ku vaan voi olla. Arghhhh.
Mitä mä tolle apinalle teen oikiasti?

Nojoo, mutta mun lohdutuksekseni löysin tänään sattumalta (no okei mulle tulee semmonen uutiskirje s-postitse) Membersiltä Stay in Placen tarjouksen ja ah ihanaa, sieltä löytyi samat urheiluliivit, kuin edelliset puoleen hintaan! No okei.... ei ihan samat, kun ne edelliset oli pinkit. Nyt siellä oli vain mustia ja valkoisia, mutta ei sen väliä, pistin heti tilaukseen :D
Sieltä oli myös ehtinyt kaikki S-koon liivit mennä, mutta eiköhän se M:kin sovi ihan ookoosti. Toivottavasti.
Pistin jopa parit liivit tilaukseen kun kerran niin halvalla sai. Eli siis alkuperäinen hinta olis sen noin 34 euroa ja  nämä sai puoleen hintaan eli 17 jotain euroa. Onhan noi mustatki sentään ihan kivat.

Mutta, nyt mun täytyy jatkaa siivoamista, sillä huomenna on taas paaaaaljon tekemistä. Aamulla lähdetään naapurin Cicon (se on siis koira) kanssa näyttelyitä katselemaan Tuomarinkylään. Siellä on Lagottojen erkkarit eli erikoisnäyttelyt ja Cico on siellä silloin esittäytymässä tuomareille. Meiän piti kans Oskun kanssa olla siellä, mutta mä myöhästyin siitä ilmottautumisesta parilla päivällä. Ei sillai haittaa, kun ei tuo Osku nyt vielä niin näyttelykuosissa olekkaan. No anyway, koiranäyttelyiden jälkeen Krisu tulee meille (wheeee!) ja me pidetään mukavan hauska tyttöjenilta. Luvassa on siis hyvää ruokaa, juomia, saunomista, tanssimista ja vähän lisää juomia :D Mukava viikonloppu siis edessä ja eihän tässä ole enää montaa päivää kun Anttikin palaa taas kotiin ja olen niiiiiiin iloinen siitä. hih.

Okei, jatketaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti