2. syyskuuta 2012

Muotiripset

Kuten olen varmasti monesti kertonutkin, niin käytän Neulash ripsienpidennysseerumia. Olen siihen erittäin tyytyväinen ja tykkään ripsistäni nyt paljon enemmän. En ole kertaakaan kokeillut ripsienpidennyksiä, mutta mielestäni Neulashin käyttö on huomattavasti helpompaa ja yksinkertaisempaa, kuin ripsihuolloissa käyminen ja itsensä kipeäksi maksaminen.
2012-06-11-064_3

Huomasin kuitenkin uusinta Demiä(voi kyllä!) lukiessani, että pitkät räpsyttimet poistuvat muodista ja suorat "tynkäripset" tulevat muotiin.
DSC_0001 (6)
DSC_0002 (3)
Ja mä kun vasta ehdin innostua näistä pitkistä ripsistä. Onkohan tämä ihan huuhaata, vai meinaako kaikki tytöt nyt luopua ripsienpidennyksistään? :D Itse ainakin olen sitä mieltä, että pitkät ripset sopivat minulle paremmin. Ei sillä, että olisin koskaan mitään muotia pahemmin seurannutkaan niin tarkkaan.

P.S. ihan vain tarkentaakseni, voitin jossain random kisassa Demin lehdet vuodeksi, joten sitä on nyt sen takia tullut selailtua. Joskus aikoinaan luin sitä tosi paljon ja nyt oli suorastaan huvittavaa, kun siinä lehden välissä oli vielä julisteet ja kaikki :D

P.P.S oon järkyttyny. Mun bloggerin kuvatila on täyttynyt. Oon ihan shokissa, kun jouduin luomaan jonkun ihmeen Flickr tilin :D Oonko kenties vähän jäljessä taas tässäkin asiassa. Oisin tietysti voinut pienentää noita mun jättimäisiä kuviani, joita olen ottanut järkkärillä. En oo pahemmin jaksanu muokkailla niitä -_-

2 kommenttia: