7. syyskuuta 2012

Näkemiin Kesä!

Tänä aamuna sen taas huomas, että syksyn pimeys on tullut, kun piti polkea pimeässä töihin. Syksystä en niin piittaa, mutta talvi on kyllä tervetullut. Mä vaan jotenkin niin rakastan sitä, kun lunta on isot kinokset ja on 20 astetta pakkasta ja kaikki vaan kimaltelee ihanasti. Tosin se tapahtuu yleensä vasta alkuvuodesta ja siihen on vielä jonkun verran matkaa.

Tämä perus syysmasis on myös vaikuttanut huomattavasti siihen, ettei oikein huvita tehdä mitään. Vaikka tietysti haluaisi tehdä vaikka mitä, mut ei vaan inspaa. Syysmasis on siis nyt mun tekosyyni tähän mun laiskaan bloggaustahtiini, joten just deal with it :DD

Mulla on mielessä taas hirveesti kaikkee mistä haluaisin kirjotella ja luultavasti pommitan sitä tekstiä hirveitä määriä kerralla, kunhan kerkiän. Haluaisin mm. kertoa mun viimeaikaisista verkkokauppashoppailuistani. Tänään haen taas pari pakettia ja olen vähän epätietoinen, että mitä sieltä onkaan tulossa :D Pitäis varmaan alkaa pitämään vähän tarkempaa kirjaa tilauksistani. Toinen asia mistä haluaisin höpistä on mun Halloween naamiaisasu projektini. Viime vuonnahan suunnittelin ihan innoissani sitä Leijonankesyttäjän asua, että jotain yhtä vaativaa ois taas luvassa. Naamiaiset on hyvä tekosyy rakentaa rumia vaatteita, joita ei tarvi käyttää kuin kerran elämänsä aikana :D Jotain muitakin Do It Yourself (DIY) juttuja haluaisin kans alotella tässä, joten niistäkin olis kiva kertoa. Ainiin ja tietysti Oskun ensimmäisistä näyttelykokemuksista mun on ihan pakko tarinoida jotain. Saan ehkä neuvoteltua jonkun muun toimimaan handlerina, niin pääsen ottamaan Oskusta hienoja kuvia kehässä. Hope so.

Nyt kuitenkin sanotaan Heipat Kesälle! ja fiilistellään paria onnetonta kesäkuvaa puhelimeni tiedostojen syövereistä. BTW mua ahdistaa toi joku Flickr. Enkö vois vaan saada ilmaista lisätilaa bloggerista jotenki :D Tai sit perustan tylysti uuden blogin...mrrrr.

2012-05-22-0262012-05-22-015
2012-06-16-103
2012-06-16-0952012-06-16-0972012-08-08-1552012-08-20-169
Tänä kesänä oli aika vähän sellasia kunnon helteitä, niin aurinkoa otettiin tietysti aina kun vaan mahdollista. Kesän ykkösväri kynsissä oli tietysti keltainen, jolle voi myös sanoa heipat ja on aika siirtyä syksyn synkkiin tummiin väreihin. Tänä vuonna naatiskeltiin oman maan porkkanoita ja ne muutamat herneet mitä sieltä mun pensaista löytyi. Mansikat jäi tänä kesänä melko vähäiselle, mutta mustikoita on nyt pakastin täys. Kesä tuntui kerrankin pitkältä, mutta varsinaisia megahelteitä ei tullut koettua kuin lomamatkallamme Bulgariassa.

Ens kesälle on suuret odotukset. Enemmän mökkeilyä ja naattimista megahelteistä. Lisäksi odotan jo innolla hyvien ystäviemme häitä ja, että pääsen käyttämään ihania Irregular Choisen kenkiä ja tilasin jo niihin sopivan Ax Parisin mekonkin Nellyltä. Senkin pitäisi tulla postissa jossain vaiheessa.

Mutta semmoista tälläkertaa. Viikonloppuna tapahtuu mm. Porvoon koiranäyttelyt ja mahdollisesti leffassa käymistä ja jotain kivaa leipomista :) Hyvää viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti