28. syyskuuta 2012

No-life starting now

Pahoitteluni, mutta mun elämässäni alkoi taas lievä no-life vaihe, kun Wowiin julkaistiin uusi lisäosa Mists of Pandarian. Sanovat muut mitä tahansa, niin Wow on mun mielestä edelleenkin maailman parhain mmorpg-peli, vaikka alkaakin olla jo aika loppuun kulunut ja vanhanaikainen. Se vaan yksinkertaisesti toimii parhaiten kaikin puolin ja sitä päivitetään tosi ahkerasti, että vältyttäis pahimmilta pugeilta sun muilta.
WoWScrnShot_092812_192624
Mä tykkään kans erityisesti siitä miltä wowi näyttää. Kaikki pelimaisemat on älyttömän tyylikkäästi ja kauniisti suunniteltu ja kaikki äänetkin on mitä upeinpia. Wowissa onkin mun mielestä yks parhaimmista soundtrackeista. Ja huomaa, että niissä on nähty vaivaa.
WoWScrnShot_092812_192412
Mä tiedän, et moni peliarvostelija pitää Wowia jo loppuun kuluneena ja sen peligrafiikatkin alkaa jäädä jälkeen muille peleille, mutta mä pidän siitä silti. Ja varsinkin, kun niissä maisemissa on niin paljon vaihtelevuutta. Ei tosiaan ole tylsää ja yksinkertaista nähnytkään.
WoWScrnShot_092812_192512
Ja vaikka kukaan ei haluakkaan myöntää pelaavansa wowia, niin silti niitä pelaajia on jo monta miljoonaa.

Minä mukaan lukien.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti