1. syyskuuta 2012

Verkkokauppojen orja

Mul on ihan liikaa rahaa! No ei kyl oo, mut mä varmaan kuvittelen niin :D

Se on varmaan tää syksy tai joku, kun mun tekee siis ihan kokoajan mieli jotain uutta ja jännää. Korjaan, ei tarvi olla edes mitään jännää, ni mää vaan haluun sen. Mä oon nyt pistäny ihan huolella rahaa haisee ajattelematta yhtään paljon mulla oikeesti on menny sitä rahaa yhteensä. Mut ehkä tää materian määrä tekee mut pikku hiljaa taas hetkeks iloiseksi :D

Mutta niin, asiaan. Mulle on tullut tässä kuluneen viikon aikana aikas monta postipakettia ja muutama on vielä matkalla. Membersiltä tuli viimein ne urheiluliivit, joista puhuinkin aiemmin ja ne on ihan sika hyvät. Ei niistä sen enempää. Mutta luin Uinon blogista sellaisesta koruverkkokaupasta kuin WeStyle. Innostuin selailemaan sitä hieman enemmänkin ja aloin latelemaan ihania koruja ostoskoriin. Mikä on siis aika weird, koska en käytä koruja sen ihmeemmin juuri koskaan :D Aattelin vaan, et ois ehkä aika opetella.
Lähetys tuli nopeasti parissa päivässä, suoraan postilaatikkoon. Korut oli pakattu tuommosiin ihaniin pikku pussukoihin.
Ois kyl kätevää, jos kaikki mun korut olis tollasissa pussukoissa, eikä vaan läjässä jossain korulaatikossa.
 Tää oli musta vaan jotenkin niin ihana, etten voinu olla ostamatta sitä. Ja siis se maksoi vain 9,90 €
Oon jo pitkään halunnu semmoset roikkuvat korvikset, mitkä ei oo kauheen isot ja niitä voi pitää käytännössä vaikka joka päivä ihan perus arkiasussa. Nämä avainkorvikset on ihan täydelliset, koska mulla on sellanen ihana pieni avain kaulakoru, jonka oon joskus saanut mutsilta ja se on kans sellanen koru jota voin pitää vaikka joka päivä. Nämä korvikset maksoi 1,95 €
Sormuksia haluaisin kans käyttää vähän enemmän, mutta mun tyyliin ei oikein sovi sellaset hienot timanttisormukset sun muut kalleudet. Löysin WeStylestä tämän ihanan hiirulaisen. Niin söpö!
Se mahtu just täydellisesti tohon nimettömään ja se ei oo musta edes yhtään häiritsevästi koholla. Hinta 3,25€
Tää oli kans pakko ostaa sen rannekorun kaveriksi. Tää näyttää semmoselta isolta mahtisormukselta, mut ei siltikään mielestäni mitenkään liian iso. Se mun aiemmin ostama pöllösormuskin on isompi ja tykkään siitä ihan sikana. Tää peurasormus on vaan ehkä hieman liian löysä keskisormeen, joten se menee myös kivasti peukalossa. Tämä sormus oli 2,45 €
Ihastuin siellä Bulgariassa niihin joka kojussa myytäviin rannekoruihin, nauhoihin ja remmeihin ja tilasin sitten WeStylestäkin yhden tämmöisen rannekorun lisää. Must on vaan ihanan näköstä, kun on kädet täynnä kaikkii kivoi tämmösii remmityyppisiä koruja. Niistä semmosista rannerenkaista en tykkää yhtään. Mul on niin kapeat ranteet, että ne putoais muutenkin liian helposti pois kädestä. Tämä koru oli 5,90 €

Tilasin muuten Membersiltä niiden urheiluliivien kanssa samassa yhden Tokyo Janen rannekorun. Vähän saman tyylinen kuin tuo WeStylen oranssi rannekoru.
Se on ihana, kun se tuntuu jotenkin painavalta ja jykevämmältä. No tietysti, kun onhan se ihan aito merkkituote, mutta ei tääkään kallis ollut, kun maksoi vaan 11,90 €. Tykkään kovasti!

Tuo WeStyle on vissiinkin aika uusi yritys, että onko kukaan muu löytänyt sieltä ihania löytöjä?

4 kommenttia:

  1. Tosi hieno toi hirvirannekoru ;o

    VastaaPoista
  2. Joo mä kans ihastuin siihen täysin. Vähän arvelutti, et miltä se näyttää kädessä, mut se on onneks just sopivan kiree, ettei se roiku :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi1/9/12 22:07

    Ootpas ihunia löytäny! :) Josta tulikin mieleeni, tahtois lähtee shoppailee joku viikonloppu!! :D ~K~

    VastaaPoista
  4. Ilmota vaan heti, ni mä lähen messiin :D

    VastaaPoista