18. tammikuuta 2013

Army green

Satuin pitkästä aikaa selailemaan taas Gina Tricotin sivuja ja siellähän oli vaikka mitä kivoja uutuuksia. Syksyn ja talven mallistot ei oikeen innostanu, mut nyt on taas parempaan suuntaan.
Candy shirtAnna jacket

Oon aineski ihan superinnostunut näistä military kuoseista ja tyyleistä. Haluisin nuo molemmat, mutta onko Ginasta tullut yhtäkkiä joku laadukaskin mesta, kun hinnat on ihan älyttömät. Tulee taas ihan sellanen fiilis, että jospa tekisin vaan itte :D

Tuo eka takki muistuttaa vähän sitä mun Kreetalta ostamaani collegetakkia. Oonko siis ollu edellä muodissa? Tuo peblum mallinen takki ois kyl niin kiva. Ehkä se on kohta alennuksessa :D Sitä odotellessa.
Ellen jacket

Sit mua himottais kans joteski tämä takki. Oon jo pitemmän aikaa ettiny uutta kevyttä takkia. Tuo näyttää just semmoselta kivan rennolta ja tuohon vielä joku kaulahuivi ni se ois just kiva. Haluisin, mut tämäkin ihan sika hintainen. Aleja odotellessa.
Diana sweater

No maastonvihreästä kuitenkin edes vähän poiketen löysin myös näitä sarjisprintti ihanuuksia. Ihan loistava kuva ja just ihana collegepusakka. Mietin enää vaan, että pistänkö tän nyt vai heti tilaukseen!
Kitty top

Lisää sarjis teemaa! Love it! Haluuun! Mun rahat on kohta taas niin kadonnu mun tililtä :D

Ainii! Hommattiin Antin kanssa meille semmoset S-Etu maksukortit ja nyt voidaan siis maksaa kaikki safkat aina tasan puoliks. Helppoa ku mikä, kun vaan sovitaan joku summa mikä laitetaan kuussa sinne tilille ja sit maksetaan sillä aina vaan ruokaostokset. Jee, meil on oma ruokatili!

Mä oon muuten päättänyt myydä sen mun iPad Minin. Jos joku on kiinnostunu ostamaan ihan uuden iPad minin, niin mä voin tehdä siitä erillisen postauksen kaikkine yksityiskohtineen. Tai noh... mä teen sen joka tapauksessa :D

Mutta nyt pitääki hilpasta kotio ja ruokakauppaan vinguttamaan meiän uutta hienoo S-Etukorttia.

Momooo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti