19. tammikuuta 2013

iPad Mini On Sale! MYYTY

Noniin, olen nyt valmis myymään sen!

Hieman taustatietoa:
Elikkä sain työpaikaltani joululahjaksi iPad Minin, mutta omistan jo Samsung Galaxy Tab 2:sen, niin minulla ei ole käyttöä sille. Olen toki ottanut kyseisen Padin jo tutustumiskäyttöön, mutta en ole sen koommin siihen ihastunut. Padilla on siis vain lähinnä pelailtu huonoja autopelejä, mutta ei juuri muuta. Mä en juuri tunne näitä Applen käytäntöjä, mutta oletan, että tämä Apple ID-juttu on jotenkin laite kohtainen tai sitten jos omistaa jo jonkun toisen Applen laitteen, niin tämä sopii sinulle kuin nenä päähän. Olen joutunut luomaan oman Apple ID:n, että olen päässyt latailemaan pelejä AppStoresta, mutta mihinkään muuhun en ole mielestäni vielä rekisteröitynyt. Ellei se iCloud kulje käsi kädessä Apple ID:n kanssa. Olen siis valmis antamaan Apple ID:ni tunnukset, kun sopiva ostaja löytyy. Poistan sieltä vain kaikki omat tietoni ensin.
DSC_0093
No, mutta itse asiaan. IPad mini on siis 7,9 tuuman näytön omaava ja juuri käteen sopiva multimedialaite. Se on väriltään valkoinen ja siinä on 16 GB:n muisti.
DSC_0098
IPad Mini on ihanan kevyt ja siro tuohon minun 10.1 tuumaiseen Galaxy tabiin verrattuna.
DSC_0099
Paketti sisältää USB-kaapelin ja USB-virtalähteen. Olen ladannut Padin vain yhden kerran.
DSC_0100
Sekä tietysti itse iPad Minin.
DSC_0101
Paketti on hyvässä kunnossa ja itse laitettakin on hyvin vähän käytetty.

Verkkokauppa.comista tämä löytyy hintaan 339,90 €. Linkki löytyy TÄÄLTÄ. Applen toimitusvaikeuksien takia, tätä ei välttämättä ole joka kaupassa saatavilla.

Kuulin juttua töissä, että tämä olisi ihan viimeisintä mallia, sillä jossakin Elisan liikkeessä oltiin sanottu, ettei tällaista mallia ole vielä ollenkaan saatavilla heiltä. Nyt olisi siis aivan ainutlaatuinen tilaisuus saada uusinta uutta iPad Mini alennettuun hintaan. Padissa on Wi-Fi eli sen saa helposti verkkoon, mutta siihen kuulemma saa myös liitettyä oman mobiililaajakaistan, mutta se on joku nanosimkortti, mikä pitää käydä laitattamassa jossain esim. operaattorin liikkeessä. Lisäksi laitetta voi käyttää wlan "lähettimenä" eli voit käyttää iPadin nettiä, jossa on oma mobiililaajakaista, esimerkiksi läppärisi nettinä. Jos joku ymmärtää mitä tarkoitan :D

Mutta tällaista olis nyt tarjolla. Laittakaahan tarjouksia tulemaan. Kysymyksiäkin saa laittaa, mutta katotaan osaanko mä vastata niihin :D

EDIT: iPad Mini on nyt myyty Antin faijalle mukavalla 50% alennuksella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti