1. helmikuuta 2013

Nuori koira ei opi uusia leikkejä

Ah tätä vitutuksen määrää, kun saapuu töistä kotiin ja vastassa on kämppä täynnä paperisilppua.
DSC_0437
Eikä ihan mitä tahansa silppua, vaan mun yöpöydältäni pöllityn kirjan palasia. Aaarghhh... Osku mikset jo opi!?!?!? Ei siinä mitään, mut mulla oli tuota kirjaa varmaan just sen pari kappaletta enää jäljellä, joten mä kyllä haluaisin vielä lukea sen loppuun. Mrrrr.....

Ja koska olen tällainen himohamstraaja ja haluan kaikki osat kaikenmaailman kirjasarjoista, ni tokihan mä haluan tän silppukasan tilalle uuden hienon kirjan hyllyä koristamaan. Ei prkl... ei auta, ku pistää uus kirja tilaukseen.

Sä Osku käyt mulle vielä kalliiks.

2 kommenttia:

  1. Kun Martta jäi ensimmäisen kerran yksin kotiin, jätettiin makuuhuoneen ovi auki - se oli käynyt ottamassa yöpöydältä kaksi kuumemittaria ja järsinyt ne rikki! Sen kerran jälkeen rajoitettiin neidin reviiriä ;)

    VastaaPoista
  2. Meillä on niin huonot rajaamismahdollisuudet meidän kämpässä, että mielummin se makkarissa riehuu, kuin olkkarissa kaikkien elektroniikka laitteiden keskellä. Yleensä huomaakin työpäivän jälkeen, kun tyynyt löytyy lattialta ja peitot on myllätty kasaan. Niistä ei onneks oo vielä täytteet lähteny pihalle :D Sehän tästä nyt vielä puuttuis.

    VastaaPoista