19. helmikuuta 2013

Pikapäivitys

Yritin eilen maksaa laskuja mun läppärillä, koska siinä pitäisi olla vielä vähän akkua jäljellä. Jostain syystä se kuitenkin simahti ihan tyystin ja nyt mua pelottaakin, että se Romeon jyrsimä virtajohto aiheutti jonkunlaisen pahankin säkärin mun koneelle ja se ei tule enää pelkällä uudella johdolla kuntoon. Ei kiva.

Onneksi tulen pahimmassa tapauksessa toimeen tuolla mun tabletilla ja laskut sain maksettua Antin työläppärillä, mutta silti huolestuttaa, että onkohan tästä nyt taas tulossa suuri menoerä meikän lompakolle. En kuitenkaan ihan totaalisesti pärjää ilman konetta :D Sen verran nörtti mäkin sentään olen. Toivotaan parasta, pelätään pahinta.

Eilen tuli postissa mun H&M:n aleshoppailuni. Olisin niistä halunnut ottaa vähän kuvia, mutta enhän mä saa siirrettyä niitä mihinkään. Saatan ehkä paremman puutteessa tyytyä mun tabletin kökkökameraan jotta saisin tänne blogiinkin vielä vähän eloa.

Tämmöinen pikapostaus tällä kertaa. Nyt mun täytyy juosta palaveriin. Niitä onkin taas tällä viikolla ihan tarpeeks. Mo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti