7. maaliskuuta 2013

Lisää leluja

Mä alan olla lopen uupunut siivoamaan joka päivä niitä pieniä pahvinpalasia, jotka on levitelty ympäri kämppää, joten aloin kehittelee pojille taas parempaa ajanvietettä. Antin vanhat rikkinäiset farkut toimi taas pätevänä materiaalina mun askarteluilleni. Niistä housuista ei itseasiassa ole enää juuri mitään jäljellä, kun oon pistäny ne niin totaalisen palasiksi.

Farkku on oikeasti tosi kestävä materiaali koiran leluihin. Siitä ei ihan heti mene hampaat läpi ja se kestää repimistäkin. Oon myös onnistunu säästämään parista vanhasta koiranlelusta ne vinkuosat, joita mä nyt sitten käytin hyödyksi näissä mun omatekemissä leluissani. Toimii! Toinen on tuommonen ns. luu, koska se on tosi kova ja kestävä tuommosena lettinä. Toki se avautuu heti kun siitä saa päät auki, mut nuo osiot kelpaa erillisenäkin vetoleluiksi ja muuten vaan riepoteltavaksi.

Toinen on vaan perus putkilo, jossa on täytteenä pumpulia vanhasta lelusta ja molemmissa päissä on yhdet vingut. Nuo härpäkkeet on vaan innostuttamassa tuossa ja fleecekin kestää suhteelisen hyvin vetämistä. Se vaan venyy, mut se ei ihan heti repee riekaleiksi.

Jospa pojat sais yhen päivän edes kulutettua energiaansa näihin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti