28. maaliskuuta 2013

Mitä mun lomaan kuuluu?

Jaa mitäs täs nyt on tullu tehtyä. No maanantaina oli tosiaan meiän vuosipäivä ja mä sit jaksoin tehdä meiän kunniaks pienen kakun. Siinä tietty taas oli matkan varrella taas pari muuttujaa, mut ihan hyvä siitä tuli. Ajatus tärkein ja ennen kaikkea maku :D
DSC_1318DSC_1319
Tämmönen hassu pikku sydän kakku. Mun oli tarkotus tehdä mun lempparit mansikka- ja suklaatäytteet, mut sit, ku olin pyytänyt Anttia ostamaan ainekset, ni eihän se ihan menny niin ku piti. Ensinnäki kaupasta ei kuulemma löytyny enää pieniä purkkeja perusrahkaa vaan Antti toi jonku ison paketillisen jotain proteiinirahkaa. No ei se mitään. Mä sit vähän sovelsin. Tuota mansikkatäytettä tuliki aika paljon, niin päätin sitten tehdä siitä suklaatäytteestä kuorrutteen, kun eihän se mies nyt osannut ostaa oikeata määrää kermaakaan. Siks tuo kuorrutus näyttää siis niin epäilyttävältä, kun siinä on sulatettua suklaata ja vaniljarahkaa ja ties mitä ihmeellistä. Mutta herrajestas siitä tuli hyvää :D Välillä surkeiden sattumusten kautta voi löytää jotain todella hyvääkin. Ja ainiin, pyysin tuomaan jotain kivoja karkkeja koristelua varten, niin Antti toi Mariannerakeita :D Kiitti. Siksi siis tuo koristelukin on aikas yksinkertainen.

Mitähän muuta. Tiistaina tein koko päivän kestäneen suursiivouksen. Meil on oikeesti sellanen tuo olkkarin matto, et jo pelkästään sen imuroimiseen menee tunti. Se imasee niin paljon kaikkea roskaa ja pölyä ja tietty noi koirat riekaloi siinä kaikki lelunsa. Mut anyway, mä siis imuroin, tiskasin, pesin kaks koneellista pyykkiä ja järkkäsin mun makkarin peilipöydän uuteen järkkään.
DSC_1331
Se mun Yves Rocher tilaukseni tilaajalahjaksi valitsin tuommosen neljän säilytyskorin setin. Sain kivasti kaiken pienen irtoromun piilotettu niihin kahteen pienimpään ja jätin tuohon peilin eteen enää vain kaikki mun hajuvedet ja korut. Peiliä en tietenkään voinu pestä, mut jokatapauksessa, nyt se on paljon paljon siistimpi. Se ei oo varmaan ikinä ollu edes noin siisti :D
524182_10151519262958874_919691440_n
Sitten mä yritin edistää meiän terassin sulamista hakkaamalla siitä jäitä pois, mut en jaksanu tehdä siihen kuin tuommoisen aurinkotuolin kokoisen kaistaleen :D Sehän riittää! Meiän terassille paistaa koko päivän aurinko, niin siinä voi lämpötila nousta yllättävänkin korkeeksi. Joten ei siis ollut yhtään kylmä paljain varpain lokoilla aurinkotuolissa. Toivottavasti sain edes pari uutta pisamaa kasvoilleni :)
DSC_1323
Eilen kävin hakemassa mun Zalandon postipaketin, jossa oli uudet juoksulenkkarit. Nuo ei maksanut kuin reilu 30 euroa, niin mun oli sit pakko ostaa ne. Oon oikeesti etsiskellytkin uusia lenkkareita, kun ne mun "möhkylä"lenkkarit (Reebokin Reetone)ei oo niin hyvät juoksemiseen tuolla epätasasella maastolla. Pistin ne heti testiin eilen Zumbatessani ja voi kyllä, ne on just täydelliset. Ne oli kokoa 37 1/3 ja mun kengän koko on 37-38, niin noi oli just eikä melkein. Vieläpä aitoa nahkaa. Nice!

Muuten mä en olekkaan sitten tehnyt mitään muuta kuin katsonut Game of Thronesia. Eilen katoin just ensimmäisen tuotantokauden loppuun ja vielä ois toinen tuotantokausi jäljellä. Nyt ku sen on kattonu jo toisen kerran, niin siitä tajuu jo paljon enemmän. Mun oli aluks kauheen vaikee muistaa niitten kaikkien henkilöiden nimiä ja mihin sukuun kukakin kuuluu, mutta nyt kun olen katsonut sen ekan kauden kahteen kertaan ja lukenut vieläpä 1/3 kirjaakin, niin johan alkaa päästä juoneen paremmin sisälle :D
DSC_1308DSC_1309DSC_1314DSC_1316
Ja mä rakastan ehkä eniten tuota tunnaria. Se musa on niin täydellinen ja muutenkin visuaalisesti tosi kaunis. Katon sen melkein joka kerta kelaamatta :D Love it!

No, mutta. Meikä alkaa täst valmistautuu lähtee Ikeaan Evan kanssa ja semmosta. Huomenna varmaan rempataan meiän saunan ovi tai sit viikonloppuna. Huomenna illalla treffataan ehkä kaverien kanssa.

Kattellaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti