9. maaliskuuta 2013

Satunnaista.

Mä en oikeen tiedä enää mistä kirjottaa tänne blogiin, kun kaikki asiat vaan menee ohi, eikä niistä pääse kirjoittamaan heti. Sain taas pöllittyä Antin koneen virtajohdon hetkeksi, että sain maksettua yhden laskun. Jos joku ihmettelee miksi maksan laskuja joka viikko, niin se johtuu yksinkertaisesti siitä, että olen tilannut lähes joka viikko jotain uutta millon mistäkin :D Tai lähinnä cdon.comin tilaukset otan laskulla, mutta muut maksan heti. Nyt oon tilannu mm. Josh Grobanin ja CMX:n uusimmat levyt, Aamunkoi part 2-elokuvan, sekä Brave ja Nälkäpeli elokuvat. Nyt viimeisimpänä tuli vielä Game of Thronesin ensimmäisen ja toisen kauden blueray boxi. Vielä kun löytyis aikaa katsoa nuo kaikki.

CDON.comin tilausten lisäksi olen tilannut H&M:stä kaikkea uutta. Se on vaan joteskin niin helppoa tilailla netistä kaikkia kivan näköisiä vaatteita, kun en oikein tykkää shoppailla yksin.
DSC_0871
Eka tilaukseni sisälsi enimmäkseen aleista ostettuja syksyisen värisiä vaatteita. Ostin syksyllä ne burgundyn väriset vakosamettihousut ja nyt löysin alesta samat vihreänä kympillä. Ne on nyt jo toiset lempparihousuni. Kattelin sillon syksyllä myös niitä vakosamettihameita, mutta en sitten raaskinutkaan ostaa semmosta, kun en ole oikein hameihmisiä. No nyt sekin löytyi alesta kympillä ja se onkin kivempi kuin luulinkaan. Se sopii mukavasti perus villapaidan kanssa.
DSC_0870
Syksyn väreistä siirryin vähän kesäisempiin väreihin ja tilasin tuon yyber räikeän kuviollisen mekon. Sekin vain 9,95! Sen ostin oikeastaan vaan halvan hinnan takia. Myönnetään, se on ihanan näköinen, mutten välttämättä osaa käyttää sitä. Siis yhdistellä sitä mitenkään... Kesää odotellessa.
DSC_0869
Seuraava tilaukseni sisälsikin jo enemmän kesäisiä värejä toisin sanoen neon värejä. Rakastan ostaa bikineitä vaikken koskaan missää rannalla käykkään. Käyhän ne tuossa terassilla makoillessakin. Ois tietty ihanaa päästä johki ulkomaillekkin. Ostin siis pinkit bikinit. Siis PINKIT! Minulle, joka olen ehkä maailman kalpein ihminen. Pinkit biksut näyttää ihanalta sellaista ruskettunutta ihoa vasten, mutta ei ne nyt niin kauhealta näyttäneet ettenkö minäkin niitä voisi käyttää. Lisäksi ostin ihanan neon oranssin hameen, joka on takaa pidempi ja se liehuu kivasti. Lisäksi ostin paljon eri värisiä toppeja. Niitä aina tarvitaan.

Vielä kun pääsis joskus ihan oikeastikkin shoppailemaan jonkun kaverin kanssa....

DSC_0873
Tilasin sitten ebaysta myös vähän tuollaisia lävistyskoruja. Koska mä olen niin laiska vaihtamaan korviksia, niin halusin sellaset, joita ei tarvi ottaa tyyliin koskaan pois. Ainoastaa ne mun aiemmin olleet renkaat oli semmoset joita pystyi pitää nukkuessakin korvissa, kun ne ei painanut mihinkään. Ne kuitenkin näyttää aika massiviselta ja mulla on jo muutenkin aika massiiviset korvat, niin etsin ebaysta sellaiset perus tylsät lävistys korut missä on tappi molemmissa päissä, eli niissä ei ole sellaista piikkiä, joka painais päähän nukkuessa. No löysin näitä valkoisia lävistyskoruja, mitkä on molemmista päistä samanlaiset ja niitä oli kaikissa eri koissa.
Ne on just sopivan kokoiset ja ajattelin, että voin halutessani tuunailla niitä vaikka kynsilakalla eri värisiksi.
DSC_0872
Ja jos kynsilakalla tuunailee niitä, niin ne saa vielä puhdistettuakin takas valkoiseksi. Ainaki pitäis saada :D
No mä kokeilen tuunailua sitten, kun mun korvat on vähän tottunut näihin uusiin koruihin, kun niissä on sentään vähän paksumpi tuo tikku kuin normaali korviksissa. En siis halua ottaa niitä vielä pois, kun vasta sain ne tungettua läpi mun korvista.
DSC_0882
Kynsilakat kaivettuani esiin, alkoi tehdä mieli kokeilla taas pitkästä aikaa Konad-laattoja. En ole niitä paljoa vielä tehnyt, joten turvallisuuden nimissä tein punaisia kuvioita pinkille pohjalakalle. Ekaksi ne vähän failasi, mutta kun pääsin toisen käden kynsiin, niin se alkoi sujumaan jo paremmin. Siinä vaiheessa alkoi jo toivoa, että olis enemmänkin kynsiä joita lakkailla :D Ajattelin jo, että haluaiskohan Antti vähän omppuja kynsiinsä, mut epäilempä. Niin ihana ei munkaan poikaystävä sentään ole :D Mun kamera ei oikein ois halunnu erottaa tuota punaista punaisesta, joten se otti vaan tylsiä suttukuvia. Ja ei vitsi mua ärsytti, kun laitoin sellasta Mavalan Quick finish-lakkaa siihen päälle, niin se vaan levitti kaikki ne kuviot. Ihme myrkkyä, kun se vaan sulatti kaikki ne mun "hienot" kuviot ihan muodottomiks. Se niistä kuviolakkauksista.

Ja mitäs muuta....

Ainiin, Antin porukat kävi Antin isän 50-vuotis synttärien kunniaksi Kuubassa.
DSC_0884
Ne toi mulle tuliaiseks tuommosen ihanan värikkään laukun. Just ihanan hippityylinen. En ehkä niin välitä tuosta CUBA-tekstistä, mutta sen voi peittää vaikka pinsseillä tai jollai.
DSC_0885
Lisäksi sain kaksi ihanaa rannekorua. Just viime kesänä aloitin mun rannekorujen keräilyintoiluni ja nämä on varmasti hieno lisä siihen kokoelmaan. Kuten sanottu...kesää odotellessa.

Antin vanhemmat matkustelee tosi paljon ja ne tuo meille aina joka reissultaan yhden jääkaappimagneetin. Meil on niitä jo ihana pikku kokoelma. Nyt me saatiin sellanen puinen Kuubalainen sikari-magneetti :D Vähänkö söpöä.

No nyt tuli taas tämmönen turha kilometripostaus, kun en enää pääse kunnolla omalle koneelle kirjottelemaan, niin juttu alkaa mennä ihan sekavaksi. Tänään pelaillaan taas vähän Resident eviliä ja meil on illalla tokavikat agitreenit. Mutta ei mulla sitten muuta tähän väliin...

Ihanan aurinkoista lauantaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti