14. huhtikuuta 2013

Hullu lauantai

Käytiin eilen Antin kanssa vilkasemassa itiksen Hullut päivät. Jotenkin ihmeellisesti mä vaan sain sen suht aikasin hereille, että päästiin shoppailemaan :D

Lähdin metsästämään Hulluilta päiviltä sitä niin kauheasti hehkutettua Tangle Teezer hiusharjaa, mutta se oli ilmeisesti myyty loppuun saman tien. Damn. Se sitten jäi ostamatta, mutta ei sieltä tyhjin käsin lähdetty. Mulla oli mielessä kaks juttua mihin olisin voinut tuhlata rahani; uus HD-digiboksi, kun tuo meiän (mun broidin vanha) digiboksi aina välillä kenkkuilee tosi pahasti. Tai sitten jo kauan haluamani Fisheye-objektiivi mun järkkäriin.
Noh mä sit päädyin tuohon Fisheye objektiiviin ja oon niiiiiiin happy happy happyy. I'm so happyy todayy :D
Samalta reissulta löysin myös supermageen kolmijalan mun järkkärille. Toi on niin huippu, kun se on niin pieni ja helppo kuljettaa mukana reissussa ja sit sen saa vaik puuhun kiinni jos haluu ottaa kuvia hassusta perspektiivistä. Mulla alkaa olla jo kaikkia haluamani kameratarvikkeet kasassa. Enää ku löytäis jostain halvalla kaukolaukaisimen niin avot.
Toi on kyl ihan mieletön tuo linssi tuossa objektiivissä. Pitää pitää siitä hyvää huolta :)
 
Ensimmäiset testikuvat tuli tietysti otettua koirista. Hihhihhii niillä on niin iiiisot nenut! Ihan mieletöntä, miten paljon tuohon yhteen kuvaan mahtuu. Ehkä vähän liikaakin :D

Meni taas viimeiset rahat ostoksilla, mutta onneks maanantaina on palkkapäivä.

Lauantai-iltana oli tosiaan ne kaverin synttärit ja menin sitten sinne noin kuudeksi. Synttärisankari oli taas loihtinut hienot kakut, joita me sitten mussutettiin siellä mustikkashottien ja boolin kera. Ilta eteni nopeasti ja pian me siirryttiinkin jo Flamingon W:hen. Mikä onkin jo tuttu paikka meikälle :D Ehdittiin istuskella siellä joku 20 minsaa, kun jo ensimmäinen kundi lyöttäytyi seuraan. Sain kehuja hiuksistani, mutta livistettiin siitä sitten tanssilattialle. Siellä oli tällä kertaa hieman enemmän porukkaa kuin viimeksi, mutta tällä kertaa enemmän naisia. Tanssittiin siis raivokkaasti perinteiseen tyyliin ringissä ja laukut kasattuna keskelle :D Ihan tulee Sami Hedbergin yks standup-keikka mieleen. No toinen miekkonen sitten innostui rupattelemaan kun odottelin tupakkakopin ulkopuolella kavereitani. Sain siltäkin kehuja hiuksistani ja en kuulemma saa ikinä leikata niitä :D Mikähän näissä mun hiuksissa on niin erikoista? Oon meinaan saanu aika usein kehuja hiuksistani. Riparilla, töissä, festareilla, baarissa... yleensä tykätään just tästä mun punertavasta väristä. Kai se vaan sopii mulle niin hyvin.

No, mut anyway. Lähdettiin joskus kolmelta kotio ja väsyttikin jo niin, että menin suoraa päätä nukkumaan. Mikä parasta, ei krapulaa seuraavana aamuna. Kai sitä ollaan jo jonkun verran aikuistuttu, kun osataan jo juoda sivistyneesti :)

Tänään ollaan vaan katteltu sarjoja boksilta ja leffaa Netflixistä ja syöty sunnuntai-kebabit. Pitäis varmaan lopettaa taas hetkeks kaiken pikaruuan mässytys. Vois tehdä ihan hyvää.

Mutta semmonen viikonloppu takana. Huomenna taas töihin ja parin viikon päästä Krisun synttäri-tuparit. Jeejee!

Nyt hyvät yöt kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti