5. huhtikuuta 2013

Kohti itää ja sen yli...

...Eiku.

Oon tässä just matkalla kohti itä-Suomea eli siis Joensuuta.

Tää viikko on hurahtanu ihan hirveetä vauhtia ohi. Tein töissä ihan hulluna töitä, et sain kaikki viikon hommat kolmessa päivässä tehtyä. Tänään meillä oli yks kolmen tunnin koulutus, josta oli myös koe. Tunsin ihan hirveitä paineita, ku oon vimeks koulunpenkillä ollu joskus kuus vuotta sitte. Opiskelu ei oo oikeen koskaan sopinu mulle. Kai se ihan hyvin meni. Lähdettiinki sit heti siit suoraan matkaan.

Vapaa-ajalla en oo saanu oikeen mitään aikaseks. Unirytmi on jotenki ihan sekasin ja oon oikeestaan vaan koittanu kattoo boxilta kaikkii vanhoja sarjoja pois. Nykyään on muuten ihan liikaa tv-sarjoja. Ei mitenkään pysty seuraamaan kaikkia samaan aikaan.

Tilasin cdon.comista uuden Tomb raider pelin ja odotan innolla, et pääsen pelaamaan sitä. Mutta millon? Se onki ihan toinen juttu.

Nyt tuntuu, et on joka viikonlopulle jotain. Huomenna on hautajaiset ja sunnuntaina Romeo saa vieraita, kun sen alkuperäisen sijoitusperheen äiti ja tytär tulee käymään meillä. Ens viikonloppuna on kaverin synttärit ja sit siitä parin viikon päästä on VIHDOIN JA VIIMEIN Krisun synttärituparit. Jeee niitä odotankin jo innolla. Sit ollaankin jo pian toukokuun puolella ja on Antin synttärit ja koiranäyttelyt joihin olen pojat jo ilmoittanut mukaan. Sit on iiiiihanan Josh Grobanin keikka ja voi herrajestas, sit ollaanki jo kesäkuussa ja vielä niin paljon kaikkea kivaa.

Niin se aika vaan rientää.

Meitsin matkaeväät:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti