3. elokuuta 2013

Tämä on Putouksen viikkokatsaus...eiku.

Nyt on kerrankin ihan oikeesti niin paljon ylimääräistä luppoaikaa, et oli ihan pakko tulla tänne raapustamaan kuulumisia. Hirveesti taas kaikkee on tapahtunu ja asioita on pitäny hoitaa. Sit ku vaan tietäis, että mistä alottais.
Noh ensinnäkin sillon lauantaina, kun oltiin siellä Musen keikalla, niin mun isäni tuli takaisin Suomeen. Koirat oli yksin kotona ja tietysti hämmentyneitä, kun yläkerrasta kuului ääniä, mutta kukaan ei silti tullut moikkaamaan heitä. No ne koirat sitten pitivät jonkinlaista älämölöä ja häiritsi näitten kiinalaisten yöunia. Se keikka kesti sen verran myöhään, että oltiin vasta yhden aikaan kotona, mutta ajatukset olivat siinä vaiheessa jossain aivan muualla kuin siinä maailman upeimmassa keikkakokemuksessa. Nimittäin mun isäni uhkasi tappaa meiän koirat, jos ei ilmestytä puolen tunnin sisällä takaisin kotiin. Aivan niin, TAPPAA meiän koirat. Lievä paniikki iski siinä kun odoteltiin bussia, että eihän me nyt mitenkään ilmestytä tästä puolen tunnin sisällä kotiin. Mun isä on niin old school, että siltä voi odottaa ihan mitä vaan.

Seuraavana aamuna me sitten soitettiin äkkiä Antin porukoille, josko he voisivat katsoa meiän haukkuja sen aikaa kun mun isä on Suomessa. He lupasivat auttaa meitä parhaansa mukaan ja me lähdettiin kiireenvilkkaa ajamaan kohti Savitaipaletta eli Antin mökille. Se päivä oli kuuma kuin mikä ja koirat läkähtyivät ilmastoimattoman automme takapenkille. Onneksi pian he pääsisivät järveen viilentymään. Perille päästyämme, Romeo juoksikin suoraan päätä järveen uimaan :D Voi meiän hassut pienet.

Antin porukat ottivat koirat mielellään hoitoon ja loppujen lopuksi koirillakin on varmasti ollut kivempaa ravata vapaana mökillä kuin odotella työpäivät täällä kotona. Harmillista vaan, että Oskun korvatulehduksen hoito jäi nyt sitten heidän riesakseen. En voi kyllä mitenkään tarpeeksi kiittää Antin porukoita taas tästäkin. Antin vanhemmat on oikeesti maailman parhaat vanhemmat :)

Hirmuinen ikävä tässä kuitenkin tuli. Antti lähti tänään varhain aamulla kohti lentokenttää ja on nyt sitten seuraavat kolme viikkoa Liettuassa työmatkalla. Yksin kotona on hieman tylsää, mutta enköhän mä kaikkee tekemistä vielä keksi. Onneksi saan kuitenkin mun rakkaat karvapallot takaisin huomenna, kun isäni lähtee perheineen Liperiin, mummin luokse, ja palaa sieltä vasta torstaina. Perjantaina mullakin alkaa sitten jo loma, niin ei tarvi jättää koiria kuin yhdeksi työpäiväksi yksin heidän läsnäollessaan. Toivottavasti niiltä ei sillon lähde henki. Sitä mä en antais ikinä anteeksi. Jo pelkkä uhkaus riitti mulle ja sitä on sitten turhaa odotella enää mitään hääkutsua tai mitään muitakaan ristiäisiä. Nii! Siitäs sait!

Nii, mitäs muuta. Jotain vähän iloisempia uutisia.
Hyvä ystäväni Taina kysyi minulta, että haluaisinko olla hänen toinen kaasonsa, kun hän menee ensi kesänä naimisiin. Olin erittäin otettu ja otin kunniatehtävän vastaan. Tainan ensimmäinen kaaso on hänen paras ystävänsä Susku, jota minä en ole koskaan aiemmin edes tavannut. No me sitten sovittiin tapaaminen minigolfin merkeissä ja päästiinpä siis vähän tutustumaan toisiimme. Häät ovat siis vasta elokuussa 2014, joten ei tässä nyt vielä mitään kiirettä varsinaisesti ole, mutta oli ihan kiva tutustua Suskuun jo nyt. Meillehän sitten jääkin se kaikista haastavin, eli polttareiden järjestäminen :D Sitä saakin jo vähän jännittääkkin. Ihan pikkusen vaan.

Ja voi että! Ilouutisia riittää. Nimittäin me saatiin kuin saatiinkin varattua meille talvilomamatka lievästä rahapulasta huolimatta. Me nimittäin lähdetään nelistään Tainan ja Jessen kanssa Puerto Ricoon viikoksi!! Wuhuuu!!! I'm so happyyyy!
Me ollaan varattu huoneet huoneistohotelli Colina Marista ja ainakin kuvien perusteella se näyttää ihan mielettömän ihanalta paikalta. Mä en ole koskaan ennen Kanarialla käynyt, joten siltä osin tämä voittaa yyberkalliit Thaimaanmatkat mennen tullen :D Meille tulee sellanen Riemuloma Kanarialla, ettäh!!!

Nyt voi taas hyvillä mielin heittää hyvästit kesälle ja toivottaa talven (ja JOULUN) tervetulleeksi, kun on mitä odottaa. Okei en aloita joulusta puhumista sentään ihan vielä :D Joku meni jo ihan paniikkiin x)

Mutta tosiaan Antti lähti tänään Liettuaan ja sitten kun mullakin on se viikon loma niin mä käyn kans piipahtamassa siellä pienellä viikonloppuvisiitillä.
Matkani käy siis kohti Vilnaa ja mikä tekee tästäkin taas yyberjännittävän on se, että mä joudun lentämään ensimmäistä kertaa ihan yksin >.< iiks. Okei ei se oo niin kauheeta, mut ensimmäinen kerta jännittää aina vähän, eiksni? Toivottavasti siellä ei sillon sada kaatamalla vettä, koska meillä on vaan pari päivää aikaa nähdä ja kokea Vilnan kaunis vanhakaupunki.

Joo, mutta siinä oli taas pienet kuulumiset. Seuraavaks esittelenkin vähän meikän uusia hankintoja. Jepni, syypää meiän rahapulaan olen tietysti minä :D haha. No ei kai.

Mutta palaillaan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti