14. elokuuta 2013

Toinen elämä

Myönnettäköön, mä en vaan osaa elää enää yksin. Tämä blogihiljaisuus johtuu siis täysin pelkästään siitä, että mä en ole tehnyt juuri yhtään mitään sinä aikana kun olen ollut yksin kotona. Ensimmäinen viikko hurahti helposti töissä ja nyt tämä toinen viikko, kun minulla on viimein lomaa, olen vain istunut kotona sateelta suojassa. Ainakin pääosin.

Krisu kävi onneksi täällä lauantaina ja koitti saada vähän jotain menoa tähän mun yksinäiseen arkeeni ja me käytiinkin vähän tuhlailemassa mun viimeisiä roposiani New Yorkerissa. No missäs muuallakaan :D Ostin sieltä ihan vaan perus mustat housut, college-paidan ja semmoisen kivan t-paidan. Huh, olisin voinut tuhlata enemmänkin, mutta pidin pääni. Pikashoppailun jälkeen käytiin hakemassa kaupasta syötävää ja naposteltavaa ja tultiin meille katsomaan leffaa. Oikein mukava lauantai siis.

No, mutta lauantai oli pian ohi ja tuli taas tylsä sunnuntai. Mikä olisikaan parempi tapa viettää synkkiä sadepäiviä, kuin pelaamalla pelejä ja ei mitä tahansa pelejä vaan Simsiä! :D
CDON.comissa sattui olemaan taas Simsit alennuksessa ja pistinkin sieltä pari uutta lisäosaa tilaukseen. Siellä sattui vielä olemaan sellainen tarjous, että yhden lisäosan ostajalle saa kaupan päälle 1000 simpointsia. No minähän tietysti käytin sen tarjouksen hyväkseni. Simstoresta saa siis ostettua noilla simpointseilla kaikenlaista kivaa lisämateriaalia sun peliin. Ite oonkin ostellu sieltä kaikenlaisia eri hiustyylejä ja jotain kivoja vaatteita :D Siellä on myös välillä ihan ilmaiseksi erilaista ladattavaa.

Mutta joo tosiaan. Tämän toisen elämän parissa mulla onkin sitten kulunut ihan rattoisasti nämä viime päivät. Lupaan, että mun Liettuan reissun jälkeen on vähän enemmän taas materiaalia tänne blogiinkin ja alkaa arkikin taas rullailemaan ja puhaltaa taas syksyn uudet tuulet.

Mainittakoon vielä, että vietettiin tuossa maanantaina meiän Oskun 2-vuotissynttäreitä!
Mun pikku Okkeli-ukkeli on jo niin vanha. Vastahan se oli ihan pikkanen karvapallo, pyörimässä jaloissa. Nyt se on vaan vähän isompi karvapallo, joka pyörii jaloissa :D

Mutta, eipä mulla sitten muuta olekkaan. Läskiohjelman pariin nyt tieni vie!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti