3. elokuuta 2013

Xperia Z

Mä nyt sitten lankesin ja luovuin mun rakkaasta Nokiastani ja vaihdoin kokonaan uuteen merkkiin eli Sonyyn. Mä olen hieman katkera siitä, että Nokiasta tuli Windowspuhelin ja mä oon niin vannoutunut Sony Playstation ihminen, että jo pelkän xbox-sovelluksen näkeminen uudessa Nokia Lumiassa sai mut kihisemään. Se ei kuitenkaan ollut ainoa valintakriteerini, sillä olen myös kovasti tykästynyt Samsungiin. Onhan mulla jo Samsungin tabletti, joten Samsung Galaxy s4 houkutteli suuresti.
Muistelin kuitenkin, että veljeni olisi joskus talvella höpötellyt, että hän olisi tilannut juuri vasta ilmestyneen Sony Xperia Z:n ja että se on ihan huippu hyvä. Aloin sitten ihan mielenkiinnosta tutkiskelemaan tätä Xperiaa ja no onhan se siis ihan huippu hyvä. 4-ydin prosessori, Full HD, roiskeen kestävä ja mitä vielä! Aloin sitten ihan tosissani etsiskelemään ja kuin kohtalon saattelemana tämä kyseinen luuri löytyi Gigantista ALENNUKSESTA! Ja vieläpä violettina! SOLD! En voinut kuin klikata tuotteen ostoskoriin ja ei mennyt kuin muutama päivä ja paketti oli noudettavissa lähi Siwasta.

Olen niin uuden puhelimeni lumoissa (vieläkin), että olen kohta ladannut sen ihan täyteen sovelluksia ja luonut ties minkälaisia profiileja. Esim. mut löytää nyt myös Twitterista :D Vaikka aiemmin totesin, että siihen juttuun en lähde, mutta minkäs teet. Josh Grobanin twiittejä on vaan niin hauska lukea. Ite en vaan ole vielä kovin reipas twiittailija, mutta kyllä se tästä.

Nämä nykyajan älypuhelimet on nykyään kaikki ihan hirvittävän ohuita ja kevyitä, että niihin on melkein pakko ostaa jokinlainen kotelo tai kuoret. No minähän reippaana tyttönä menin heti tuhlaamaan rahani moisiin. Ihan enimmäiseksi ostin nuo vaaleanpunaiset silikonikuoret Mytrendyphone.fistä. Ne on tosi laadukkaat ja niistä näkyy kivasti pikkasen läpi tuon mun puhelin violetti väri. Tykkään tosi paljon, mutta eksyinpä sitten ebayn mahtavaan maailmaan ja eikös eiltä löytynyt ties minkämoista kuorta. Valinnan varaa oli ihan liikaakin. Olisin tilannut varmaan ainakin kymmenet kuoret, mutta onneksi sain jotenkin karsittua ne noihin kahteen ihanuuteen. Tuo leijona (ebayssa lukee tiikeri, mutta musta se on leijona) on ihanan kesäinen ja taas tuo mandala kuvio on ihanan syksyinen. Nämä ebayn kuoret on sellasta vähän kovempaa muovia, että ne sillai napsahtaa kiinni. Tykkään silti ihan jäätävän paljon näistä kaikista!

Ebaystä nuo kuoret löytyi sellaiselta myyjältä kuin e-cell. Olen siltä aiemminkin tilannut kännykän kuoria ja ne on olleet todella laadukkaita ja valikoimaa on yllinkyllin. Hintakin on näille reippaasti alle kympin/kpl. Sieltä vaan selailemaan ja tuunailemaan omaa puhelinta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti