19. syyskuuta 2013

Mursu, saanko tehdä heräteostoksen?

Raksu, kultsi, muru, kultu... Meillä se on mursu :D

Käytiin eilen kaupassa ihan perus ruokaostoksilla. "Valitettavasti" meiän lähikauppa on Prisma ja siellä tulee joskus (tai oikeestaan aika usein) tehtyä jotain heräteostoksia.

Käytiin urheiluosastolla etsimässä meille uutta vastuskuminauhaa kun edellinen katkesi, mutta jotenkin me vaan taas onnistuttiin harhailemaan ties missä retkeily ja muilla osastoilla. No kun me ollaan tässä nyt jo jonkun aikaa treenailtu tuota Tapout XT:tä, niin oon jo pitkään miettiny et olis hirveen kiva tietää meiän treenien maximi sykkeet ja kalorinkulutukset yms. No mä sit rupesin siellä kaupassa kattelemaan vähän niitä hienoja Polarin sykemittareita ja innostuin ihan, että tommosen mä haluun. Harmittelin jo, että lähes kaikki oli ihan hirmusen kalliita, jotain väliltä 150-200€. No mä sit kattelin niiden Polarmittareiden ominaisuuksia ja huomasin, että sieltä löytyi pari halvempaakin mallia. Malli FT4 on hieman parempi kuin se halvin aloittelevan liikkujan mittari, mutta kuitenkin reippaasti halvempi kui ne superliikkujan ominaisuuksilla varustetut mittarit. Aivan täydellinen siis minulle ja hinta ei ollut kuin vähän riipaisevat 80€ :D
Joo joo tiedän , että jostain löytyy aina halvemmalla, mutta myönsinhän jo tämän heräteostokseksi.

En saanut Antiltakaan täysin tyrmäävää vastausta, joten sellainen lähti sitten ostoskoriin. Nyt olen onnellinen uuden kellon omistaja ja seuraavista treeneistä tuli juuri astetta mielenkiintoisemmat x) Hyvä motivaattori siis.

Joten saanhan taas anteeksi tämänkin heräteostoksen? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti