23. lokakuuta 2013

Halloweenasun paljastus (2013)

Oiskohan nyt jo aika paljastaa meikän Halloween naamiaisasuni aihe? Nyt kaikki satunnaisesti blogiini eksyvät kaverit, jotka olette mahdollisesti kutsuvieraslistallamme, valmistautukaa spoilaantumaan meikän asuvalinnastani. Nimittäin se on ....tanttan taa... Miss Edward the Scissorhands!
 
Okei ajatus lähti siis siitä kun selailin epätoivoissani ebaysta aikuisten naamiaisasuja ja törmäsin siellä tähän:
Naispuolinen saksikäsi. Loistava idea! Mä rakastan Johnny Deppin Edward the Scissorhands elokuvaa ja vaihtoehtona ns. crossplaylle tämä on aivan loistava. Innostuin ajatuksesta lisää ja ebaysta valmiin asun tilaamisen sijaan aloin itse kasaamaan aineksia omaan Miss Scissorhands asuuni.
 
Pohja tälle asulle on suhteellisen helppo. Tilasin H&M:stä tekonahkaisen hameen, mustat sukkahousut, sekä mustan poolokauluksisen t-paidan. Asu oli siis käytännössä katsottuna valmis? No ei ihan. Hifistelyn vuoksi halusin tehdä vielä jonkunlaisen harnessin eli siis nuo kuvassakin näkyvät "valjaat". Sellaisen tekeminen itselleen voi olla lievästi sanottuna haastavaa, mutta sain sen ehkä jotenkuten toteutettua. Näette kokoasun Halloweenina ;)
 
Punapäänä mun oli tietysti tilattava vielä peruukki ebaysta, mikä löytyikin hyvään hintaan ja tuli yllättävän nopeasti Aasiasta. Seuraava haastava osuus on tietysti asun pääosa eli nuo saksikädet. Ne on mulla vielä vähän kesken, koska mulla ei ole mitään hajua miten mä ne teen :D Vielä riittää siis tekemistä.
 
Youtubesta löytyy monta hyvää videota Edward the Scissorhands meikin tekoon. Pitihän sitä sitten itsekkin testata vielä etukäteen, että miltä sitä tullaan näyttämään.
 
Ja tällainen siitä sitten tuli nopeasti hutaistuna. Ei mikään kovin erikoinen, mutta saa luvan kelvata. Oli kuitenkin pikkasen haastavaa luoda tämäkin meikki mun olemattomasta meikkikokoelmastani. Ja siis mulla on tässä kuvassa ripsaria ihan vaan siks, että tein tän maskin vanhojen meikkien päälle. Ei hyvä, mutta päivästä loppuu kohta tunnit kesken! En ole vielä päättänyt laitanko sitten varsinaisena juhlapäivänä ripsaria ollenkaan vai en. Tiedähäntä. Olenhan sentään NEITI Scissorhands :)
 
Noh, mutta mitäs pidätte? Minkälaisia asuja siellä ollaan tänä vuonna keksitty?
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti