22. marraskuuta 2013

Punaista ja valkeaa

Okei ensinnäkin, mä näen kohta punaista jos näen enää yhtään enempää postausta blogi awardseista tai Nälkäpelin ensi-ensi-illasta. Siis, mä rakasta kaikkia niitä muoti- ja lifestyleblogeja, joita myös 5000 muuta lukijaa rakastaa, mut oikeesti jotain omaperäisyyttä nyt kehiin. En jaksa enää selata niitä samoja kuvia eri kuvakulmasta ja samoja sepustuksia hyvästä seurasta ja ilmaisesta ruuasta. Varmasti vaan kateellisena täällä avaudun, mutta kun ne on jo niin nähty. Sama kans kaikki ne "saatu SheInsidelta" jutut....arghhh! No en edes mee niihin sen enempää. Pakkohan jotain on syyttää mun rahan menosta, kun tämmönen mainonnan orja olen :D haha.

No missä mä sitten oon ollut ja huidellut. Kotona.

Viime viikonloppu meni kattellessa kun Antti pelasi GTA V:ttä. Tämäkin varmaan jokaisen seurustelevan naisen painajainen, mutta tosiaan Antti sai lainaksi sen pelin faijaltaa. Aivan, luit oikein. Isältään! Mutta vain viikonlopuksi :D Ja siis ei mulla oo mitään sitä peliä vastaan. Se on ihan hullun hauska ja viihdyttävä, mut sit ku kuuntelee sitä auton moottorin hurinaa 24/7, ni sit kieltämättä kyllä alkaa vähän ärsyttää. Niimpä tuhlasin omaa aikaani katselemalla tabletilta How I met your motheria.

Ää olen jäänyt ihan koukkuun! Rakastan tuota sarjaa! Voisin jopa sanoa sen olevan uusi Frendit. Siinä on sarja johon en kyllästy viidennekymmenennenkään(sanahirviö) katselukerran jälkeen.
HIMYMhän on siis jo vanha sarja. Ensimmäinen tuotantokausi julkaistiin muistaakseni joskus vuonna 2005, mutta jostain syystä sekoitin sen silloin Don't tell mamaan ja ihmettelin ihan tosissani, että miksi kaikki yhtäkkiä on innostunut jostain homppelijutuista :D (No en tajuu itekkään miten mä ne sekotin noin pahasti). Sivuutin sen siis silloin ihan totaalisesti, mutta nyt olen katsellut näitä jaksoja Netflixistä ja olen täysin koukussa.
Yks päivä mä katoin HIMYMiä samalla kun mä laitoin ruokaa :D On se tabletti vaan niin kätevä...

Sarjassa näyttelee myös yksi mun lempparinäyttelijättäristäni, Alyson Hannigan. Alyson oli mun ehdoton lemppari aikoinaan Buffy vampyyrintappajassa näytellessään hahmoa nimeltä Willow. Voi niitä aikoja kun Buffy tuli vielä telkkarista ja me yritettiin kaverin kanssa valvoa myöhään, että oltais nähty se, mutta jotenkin aina onnistuttiin nukahtamaan kesken valvomisen :D Pitäneepä joskus kattoa Buffytkin uudestaan kokonaan läpi. Ja koska Seth Green <3

Mutta palataampa taas takaisin aiheeseen. Eli olen nyt siis HIMYMissä jossain toisen tuotantokauden loppupuolella ja siinähän siis Lily ja Marshal menee naimisiin, mistä päästäänkin hienolla aasinsillalla päivän toiseen aiheeseen. Nimittäin häihin.

Käytiin eilen ihanan tulevan kesän morsiamen kanssa katselemassa hieman hääpukuja. Jee, vähän kivaa! Vaikka häihin on vielä piiiitkä aika niin päätettiin katsastaa eräs käytettyjä hääpukuja myyvä liike, Lovebirds. Kyseessä oli suloinen pikku putiikki Runeberginkadun varressa Helsingissä.
Siellä oli paljon todella kauniita mekkoja ja hyvään hintaan. Tavallisestihan häämekko voi maksaa jopa 1500 euroa, mutta tuolla niitä sai puolet halvemmalla ja ne oli siltikkin todella laadukkaassa kunnossa.
 
Tuleva morsian sovitteli useampaakin mekkoa, mutta yksi oli ylitse muiden. Kun tuntee löytävänsä sen oikean, niin siitä ei kyllä hevillä pääse yli. Niinpä ei auttanut kuin kävellä kassan kautta ulos ja mekko matkaan :D Kaasotkin ovat jo hirmu innoissaan tulevista häistä, nimittäin morsiammesta tulee ihan mielettömän kaunis. Iiih!
 
Vähän iski kateus kaasoillekkin, että jos ihan pikkasen saatais itekkin sovittaa :D Mutta jätettiin tällä kertaa mekot narikkaan ja äkkiä ulos. Seuraavaksihan tietysti taistellaan siitä, että saadaan kaasoille sellaiset mekot mitkä sopii molemmille. Ja voin sanoa, se ei tule olemaan helppoa. Ollaan meinaan aikamoiset ääripäät ykköskaason kanssa :D 
 
Jepni, sellasta taas tällä kertaa. ENÄÄ VIIKKO RIEMULOMAAN KANARIALLA!! :D Palaillaan taas.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti