12. joulukuuta 2013

Laiskalle tekemistä

Mul on sellanen en fiilis, et tänä jouluna en tarvii mitään joululahjaks. Harvinaista, koska ainahan mä nyt jotain haluun :D Mutsi kysy, mitä toivon joululahjaks. Sanoin, että "leffalippuja". Haha, oonko mä tullu vanhaks vai mitä ihmettä?

Tai sit mulla vaan on jo kaikki mitä mä haluun ja/tai voin ostaa kaiken ihan itte. Niinku esmes mä oon nyt tilaillu CDON.comista vaikka mitä. Lähinnä mun lemppari tv-sarjoja, mutta myös musiikkia. Nimittäin joulumusiikkia :D

Kuten jo perinteeksi on muodostunut, niin me ostettiin taas liput Raskasta Joulua konserttiin ja mä ajattelin fiilistellä sitä vähän jo etukäteen. CDON.comissa onkin mukava joulutarjous, että kaks cd:tä saa hyvään tarjoushintaan ja löysin sieltä sattumalta pari vanhempaa Raskasta Joulua-levyä. Lisäksi tämä uusin levy oli ihan mukavaan tarjoushintaan :) Ensi viikolla sit pidetään pienet pikkujoulut kavereiden kesken ja mennään nauttimaan teemaan kuuluvasta musiikista.

Muita viimeaikaisia löytöjä CDON.comista on ollut mm. nämä:

Supernatural, Puumanainen ja Sons,...ah niin mun lemppareita ja niistä julkaistiin viimein uusimmat tuottikset pohjoismaisena julkaisuna. Girlsistä olen lukenut paljon hyvää ja olenkin halunnut sitä katsoa, mutta olen sen aina missannut kun se on tullut telkusta. Löysin kuitenkin tarjouksen missä sai kaksi tv-sarjaa ~30:llä, joten olin samantien myyty. Tuo Viisi Legendaa leffa löytyi eurolla ja tuota Great Gatspyä olen himoinnut jo pitkään 3D Bluerayna.

Eli nyt siis saa mun puolesta sataa vaikka kissoja ja koiria. Mulla on ihan mukavasti katsottavaa, kun painun sohvan pohjalle lämpimän peiton ja glögin ja pipareiden kanssa :D Voi, tule jo joululoma, tule.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti