9. tammikuuta 2014

Pakosuunnitelma

Arki alkoi taas mukavasti vain todetaksemme, että unirytmit on ihan vituralleen. Kivassa univajeesta johtuvassa pöhnässä on aina niin kiva tehdä töitä. Onneks kohta on taas viikonloppu ja voi nukkua pitkään ja maanantaina voi taas todeta, että kiitti näist.

Nojoo, mutta oletteko huomanneet, että uusi vuosi on taas jälleen tuonut meille television orjille ison kasan uutta katsottavaa. Tällä viikolla olen saanut klikkailla jo monen monet sarjat tallentumaan kovalevylle ja hieman lisää päänvaivaa tuottaa se, että meiän digiboksi lakkasi toimimasta, joten joudun tallentamaan ohjelmat ulkoiselle kovalevylle suoraan telkkarista ja siinä on tietenkin vaan yksi viritin, mikä meinaa sitä, että se tallentaa vain sitä kanavaa mitä sillä hetkellä katsotaan. (olipa pitkä lause) Arghh... no onneksi kerrankin voin todeta uusintojen olevan ihan törkeen hyvä keksintö :D


Tällä viikolla alkaa/on alkanut monta uutta sarjaa, mutta myös vanhojen sarjojen uudet tuotantokaudet. Mä olen jo luovuttanut netistä latailemisen ja tyytynyt odottelemaan kiltisti niitä sarjoja telkusta....tai Netflixistä. Vanhojen sarjojen uusia tuotantokausia on alkanut mm. Dexteristä, Holmes NYCistä, Game of Thronesista, Isän tytöstä, Kohteesta....ja mitähän kaikkea. Uusia (pakko katsoa!-) sarjoja on mm. Under the Dome, Sleepy Hollow, Mutsi ja Viikingit. Herranen aika, mistä näitä oikein sikiää! Ääää.... Okei okei... ei mua haittaa yhtään. Ulkona on suoraan sanottuna paska sää ja mä alotin just uuden villasukkaprojektin, ni mulla on paljon aikaa istuskella sohvalla telkkarin edessä :D Siitä sukkaprojektista lisää myöhemmin.

Eilen oltiin jätkien kanssa katsomassa leffaa, koska me oltiin vähintään kaikki saatu leffalippuja joululahjaks :D Minä jopa toivoin niitä....ja sainkin.
 
 
Käytiin katsomassa elokuva Escape Plan, jonka pääosissa esiintyivät meikän kaks suurta suosikkia Arska ja Syltty. Siinä Rakennusinsinööri Ray pakenee työkseen vankiloista. Toisin sanoen etsii erilaisista huippuvankiloista heikkoja kohtia. Pian hänelle tarjotaankin astetta haastavampi keikka, josta mies ei voi kieltäytyä.
 
Mä tykkäsin Escape Planista jotenkin ihan sikana, mut se voi johtua jo pelkästään siitä, et fanitan ihan kybällä Arskaa. Juoni oli hyvin simppeli ja siinä oli sopivasti actionia. Oltiin myöhäsessä näytöksessä, joten uhkasin jo Antille, että nukahdan varmaan siinä kympin aikaan, mut se oliki niin hyvä leffa, ettei silmät alkanu edes luppaamaan. Niinkin on käynyt, että olen nukahtanut leffateatteriin :D
 
Mä annan taas 5/5, ihan vaan koska Arska <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti