22. tammikuuta 2014

Shoppailemassa

Älä huoli Krista rakas. En ollut shoppailemassa vaatteita ilman sinua :)

Sen sijaan mulle iski ihan hirvittävä askarteluinspis ja kävinkin tuhlailemassa rahojani hieman askartelutarvikkeisiin. Sillon ku sellanen inspis iskee, ni siihen on vaan tartuttava!
Kävin sinellistä hakemassa vähän eri värisiä kreppipapereita. Se, että mitä varten ne ostin, niin paljastuu myöhemmin. Ainakin toivottavasti :D

Itse askarteluinspis tuli itseasiassa siitä, kun näin jossain blogissa sellaisia kohotekstitarroja, joita pienenä tein hirvittävän määrän. En vaan yhtään muistanut, että mikä sen sellaisen laitteen nimi oli. No siitä blogista huomasin, että no Dymohan sen laitteen nimi olikin. Pikaisen googlettelun jälkeen löysin, että niitä myydäänkin Clas Ohlsonissa ja mun oli ihan pakko lähteä heti ostamaan sellasta. 

Clas Ohlsonista löytyi myös paljon kaikkea muuta kivaa ja ostin ihan hetken mielijohteesta tollasia valmiita korttikartonkeja kolmessa eri koossa ja useassa eri värissä. 

Ja löysinhän mä viimein sen Dymolaitteenkin ja pitihän sitä nyt kokeilla heti kotiin päästyäni. Ja tuo Juniorimalli ei ollutkaan kuin noin 10 euroa. Nice! Iih ihan sairaan hauskaa! (pienestä mäkin ilahdun) Mä muistan, että mun isällä oli joskus tuommonen tosi antiikkinen laite ja mä sillä aina kirjottelin kaikkia tarroja kaikkiin laatikoihin yms. Se into ei oo mihinkään kadonnut, kun mietin taas ihan innoissani, että mihin mä voisin taas liimailla näitä nimitarroja. Tämä ihan mullisti mun maailmani. Keittiö, olet ensimmäinen uhrini! Muahahahaaa.

Joo tämmöstä pientä tähän väliin. Palaillaan vielä myöhemmin noihin kreppipapereihin ;)

P.S. Tuli taas mieleen yks Simpsonit-jakso missä oli Bartin synttärit ja se sai lahjaks Selmalta ja Pattylta tuommosen Dymolaitteen ja se iski niitä "Bartin omaisuutta"tarroja ihan joka paikkaan. Sit Homer oli ihan musertunut, kun sen bissetki oli Bartin omaisuutta :D haha okei joo.... se oli hauska juttu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti