11. maaliskuuta 2014

Aihetta hymyyn!

Alkaa olla jo taas se aika, kun voi laittaa talvitakit kaappiin ja ottaa vähän ohuempaa takkia esiin. Ihanaa kevät on täällä taas! 
Tänään on luvattu jopa +8 astetta tänne Helsinkiin, joten nyt on aihetta hymyyn :)

Toinen hymyn aihe on tällä kertaa SheInsidelta tilaamani Charlie Chaplin paituli. 
Ehkä maailman mukavin päällä ja muutenkin ihan sairaan hauska. Muistan, kun olin pieni ja isäni katsoi paljon Chaplin-elokuvia. Itse en niistä mykkäelokuvista niin kovin innostunut, mutta onhan Charlie Chaplin hahmona jo ikoni. Vähän niinkuin Marilyn Monroe tai vaikka Che Quevera :D Jees, tykkään tykkään!

Mun runosuoni ei nyt oikein kuki, niin pakko tunkea tähän väliin vielä vähän koirienkin kuulumisia :D
Romeon uusi Atopica kuuri toimii ja mä oon niiin HAPPY! Taipeiden nakertelu ja kuonon rapsuttelu on loppunut lähes kokonaan. Ihan mahtavaa. Vähän kyllä jänskätti, että sopiiko se meidän koiralle, kun eläinlääkäri kertoi ainoana sivuoireena olleen joillakin koirilla löysä vatsa. No meiän haukuilla oli vatsatautia, mutta nyt sekin on selätetty ja pian alkaa olemaan viimeisetkin sairaudet selätetty. Ette usko kuin onnellinen olen, kun johonkin ongelmaan löytyy ratkaisu. No nyt on aihetta hymyyn :D

Pakko vielä hehkuttaa. Meistä on tullut jo ihan konkareita quacamolen teossa. Haha. Ollaan sovellettu paria reseptiä ja nyt alkaa olla täydellinen kokonaisuus kasassa. Vietettiin eilen taas tortilla-päivällistä ja alkupalaksi tietenkin nachoja ja quacamolea. Nams.

Ei muuta kuin ihanaa aurnkoista tiistaita kaikille! Hymyillään kun tavataan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti