2. huhtikuuta 2014

But first, let me take a selfie

Ohopsan, on jäänyt kirjottelut vähän vähemmälle. Ei sillä, et mitään himeellistä olis edes sattunut....

Hmm, mistä sitä alottaisin. No aloitetaan nyt vaikka tästä:
Aina välillä (todella harvoin) saan kuin saankin jonkun ihan ihme inspiraatioboostin ja alan ahkeroimaan ihan huolella. Tällä kertaa sain aikaiseksi trimmata koirat... taas. Mä oon talvella ollut vähän laiska harjailemaan meiän koirien turkkeja ja kaikkien kurakelien ja jatkuvan tassujen pesemisten takia niitten turkki on päässyt vähän takkuuntumaan. Joten ajattelin, että leikkaampa meiän pojille samantien kesäturkit, niin kelpaa sitten juosta lätäköissä ja ei tule heti läkähtymiskuolemaa kun aurinko päättää ilmoittaa taas olemassaolostaan.

Nyt meiän poitsuilla on tosi magee lagottomainen leijonanharja, eli siis päässä pidempi karva ja loput onkin sitten sellasta superlyhyttä kiharaa. Kutsun niitä rotiksi, koska ne näyttää niin hassuilta siimahänniltä :D Koitan joskus ottaa vähän paremman kuvan, mutta nyt joudutte tyytymään näihin kännykkäkuviin. Ollaan muuten nyt alettu vaihtamaan meiän poitsujen ruokavalio kokonaan raakaruokaan, mutta kerron siitä paremmin erillisellä postauksella.

Mun liikuntainto on edelleen kateissa. Ärsyttää suorastaan tämä laiskuus, kun alkaa ikävästi tuohon vatsaseudulle kasvaa sellanen pahemman laatuinen vararengas. Mikä ihme sais mut liikkumaan. Yritin epätoivoissani tehdä sängyllä (jep) vatsalihaksia, mutta ei innostanut sekään. Siitäkään huolimatta, että Ronsu toimi mun valkkuna ja piti nilkoista kiinni :D 

Käytiin eilen hakemassa mun pyörä viimein huollosta ja mä toivon, että pyöräily sais mun kuntoiluinnon taas käyntiin. Sillon kun on vähän niinku pakko polkea pyörää (että pääset töihin ja kotiin), niin se kumma kyllä motivoi (ylläri!). Toivottavasti se pyöräily inspis iskee jo ens viikolla, nimittäin mun bussilipusta loppuu taas aika. 

Tuosta tulikin mieleen, että musta on kiva lukea mun omasta blogistani edellisien vuosien postauksia näistä samoista ajoista. Esim. yhtenä keväänä valittelin tästä samasta pyöräilyn aloittamisesta, mutta epäonnistuinkin siinä, koska ulkona oli vain 4 astetta ja vapuksi oli luvattu räntäsadetta :D haha. APUA HEI kelatkaa jos vappuna sataa vielä lunta. Eikä, en ala!

Mut joo, voisin tällä kertaa lopettaa turhat löpinäni ajoissa ja kertoa asioista omissa postauksissaan. Mulla on esmes yksi uusi käsityöprojekti jota voisin esitellä (jep, taas uusi, siitäkin huolimatta, että mulla on sata muuta keskeneräistä) ja pari ostosta mihin olen TAAS rahani saanut tuhlattua ja pari kivaa tapahtumaa, mitä odottelenkin jo innoissani.

Loppukevennyksenä kuva puolikkaasta koirasta.
Näin meillä. Palaillaan!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti