12. elokuuta 2015

Nyt naatitaan kun vielä voidaan

No en sit ehkä ihan meiän Pärnun reissun jälkeen tullu tänne raportoimaan, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan. Hehah. Mun kotikone onkin jo ihan pölyn peitossa, kun en oo jaksanu avata sitä oikeestaan koko kesänä, mut ajattelin nyt kuitenkin tulla ilmottelemaan, että elossa ollaan vielä, eikä olla jääty esim. Viron puolelle jumiin :D

Olen koittanut nauttia nyt näistä ihanista kesäkeleistä, mut eihän se nyt kauheen hyvin ole onnistunut, kun olen ollut jo reilu neljä viikkoa töissä ja siihenhän ne päivät on oikeestaan jo mennytkin. Viikonloput sit taas on täyttyny kaikesta tekemisestä, niin ei oo sillonkaan tullu eksyttyä koneen ääreen. Oikeastaan nytkin kirjoitan tätä postausta työkoneeltani...

Oon oikeastaan pitäny nyt ihan kokonaan lomaa blogimaailmasta, koska sen lisäks etten ole kirjotellut mitään, niin en ole myöskään lukenut mitään ja nyt kun haluaisin taas alkaa lukemaan kaikkea, niin mulla on sellaset parin kuun postauksen rästissä. En myöskään haluais alkaa kirjoittelemaan kauheasti itse ennen kuin olen lukenut nuo rästiin jääneet blogit läpi. Siinä voikin sitten mennä tovi jos toinenkin. Mitä nyt olen tähän mennessä ehtinyt lukea noita, niin nyt on kiertänyt ainakin yksi poikaystävähaaste, joka olis hauska tehdä itsekkin. Katsotaan nyt, katsotaan nyt.

Mutta pitemmittä puheitta, aion siis palata taas takaisin kirjoittelemaan ja toivottavasti minua ei ole vielä ihan totaalisesti unohdettu :) Tulossa ainakin asiaa parista pelistä, lisää Lootcratea, askartelujuttuja, reissupostaus Pärnusta ja kaikkea muuta diibadaapaa :D

Jos joku haluaa seurata meikää vähän reaaliaikaisemmin, niin minut löytää ainakin Instagramista nimellä laurahelina .

Palaillaan taas!!!

P.S. Tänään on taas Oskun synttärit ja jäbä täyttää jo 4 vuotta!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti