2. lokakuuta 2015

Syyskuun loot crate

Viikko sitten kävin taas postista noutamasta mun Loot craten. Teemana oli tällä kertaa Summon ja etukäteen annettujen vihjeiden perusteella mulla oli tästä suuret odotukset. Ja odotukset täyttyivätkin ihan täysin!

Paketti sisälsi supersuloisen Pikachu pipon, Hearthstone card pack-koodin ja stressilelun, Homer Simpson buddhapatsaan, sekä maailman hienoimman Chevrolet Impala pikkuauton Supernaturalista.


Kaikki osui jotenkin niin kohilleen. Hearthstone-koodi menee heti käyttöön, Homer pääsi meiän vaurauden Buddhan seuraksi hyllyyn ja stressilelu on rutisteltavana koneen ääressä. Pikachu pipo meni tietysti myös heti käyttöön, tosin kotioloissa.


Mut sit tää Impala. Tää on mulle ihan lottovoitto, nimittäin ensinnäkin, mä tykkään keräillä pikkuautoja. Kyllä luit oikein. Mulla on jo yks superhieno Batman auto ja sit yks ralliauto ja ja ja. En muista mitä kaikkee, kun ne on jossai jemmassa muuton jäljiltä. Toiseks, me ollaan ihan järjettömiä Supernatural-faneja. Me aina ihastellaan Antin kanssa sitä niitten autoa ja fiilistellään tietysti aina kun lähtee soimaan "carry on my wayward son" :D

Tää oli kyl ehkä parhain lootti mitä mä oon tähän mennessä saanu. Hyvä, että tilasin. Nyt pidän kyl vähän taukoa, kun noi kuitenkin maksaa jonkun verran ja kohta on jo nurkat täynnä kaikkee roinaa :D

Mitä piditte syyskuun lootista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti